top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

המלצה על סיורי אמנות בעברית בלונדון

Updated: Oct 2, 2019

המלצה על סיורי אמנות בעברית בלונדון – איזה סיור אמנות כדאי לקחת?



המלצה על סיורי אמנות בעברית בלונדון

המלצה על סיורי אמנות בעברית בלונדון הוא מדריך שכתבתי עבור כל מי שמגיע לבירת אנגליה ואוהב אמנות, ומעוניין לשלב במסגרת הטיול שלו סיור אמנות בלונדון במוזיאונים ובגלריות הגדולים של העיר.


ביקור בלונדון הוא לפעמים מבלבל – מרוב כל הדברים שאפשר לעשות, ומכל מה שהעיר מציעה, קל מאוד ללכת לאיבוד, בטח ובטח כשמדובר במוזיאוני אמנות.


בלונדון יש אין סוף גלריות ומוזיאונים מרשימים ומוכרים, לצד גלריות ומוזיאונים מעולים שפחות ידועים כמו גלריית ניופורט סטריט או גלריית האמנות של גולדסמית'ס.


כמעט כל שנה נפתחת גלריה חדשה בעיר, שהפכה לעיר הבירה של האמנות, לכן תוכלו למצוא בה המון יצירות מוכרות ואהובות אשר מפוזרות ברחבי המוזיאונים והגלריות.


זו בדיוק הסיבה למה סיורי גלריות בלונדון או סיורי מוזיאונים הם בגדר חובה עבור כל חובב אמנות שרוצה לא רק לראות יצירות אמנות או לסמן "וי" על ביקור בכמה שיותר מוזיאונים או גלריות (כי זה לא הכמות, זו האיכות!), אלא באמת ליהנות ולהבין לעומק מה אתם בדיוק רואים מול עיניכם.


הסיורים שלי הם פתרון נהדר עבור כל מי שמגיע ללונדון ומעוניין לבקר בתערוכות הקבועות בעיר לצד התערוכות המתחלפות והזמניות שנחשבות לתערוכות הכי חשובות נכון לזמן הטיול שלכם בעיר.


אני מציעה סיורים מודרכים בלונדון בעברית (אך גם באנגלית למי שצריך) בצורה קלילה, פשוטה להבנה, מעניינת ומלאת השראה שמתאימה לכולם – משפחות, זוגות, מטיילים בודדים, מבוגרים, ילדים קטנים ומתבגרים.


בין הסיורים שלי ניתן למנות את סיור אמנות בטייט מודרן שנחשב לאחד ממוזיאוני האמנות מודרנית החשובים בעולם, סיורי גלריות בשכונת מייפר והסביבה המאפשרות לכם לחוות את העיר מנקודת מבט מקומית ולא תיירותית, במהלכם נבקר גלריות סודיות ופחות מפורסמות לתייר, סיור בנשיונל גלרי ובנשיונל פוטרט גלרי ועוד.


שריינו את מקומכם בסיור אמנות בלונדון עוד היום!


להזמנה וקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר היכנסו לעמוד צור קשר ומלאו את הטופס, ותוך זמן קצר אשלח לכם הצעת מחיר מפתה למייל שלא תוכלו לסרב לה!


ניתן לפנות אלי גם בשיחה או בהודעה לוואטסאפ במספר 447952302561+ או כתבו לי למייל calanit.sc@gmail.com.


למידע נוסף על תערוכות אמנות מומלצות, על הסיורים שלי ועל אמנות בלונדון באופן כללי היכנסו לבלוג שלי.

49 views0 comments
bottom of page