top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

גלריית האמנות של גולדסמית'ס בלונדון

Updated: Oct 2, 2019

גלריית האמנות של גולדסמית'ס בלונדון – הכל על הגלריה החינמית המרשימה בדרום העיר



גלריית האמנות של גולדסמית'ס בלונדון

גלריית האמנות של גולדסמית'ס בלונדון, או בשמה המלא מרכז גולדסמית'ס לאמנות עכשווית (Goldsmiths Centre for Contemporary Art) היא גלריית אמנות ציבורית הפתוחה לכולם בחינם ובאופן חופשי, בה מתקיימות תערוכות ברמה עולמית.


הגלרייה נמצאת בגולדסמית'ס, אוניברסיטת לונדון (Goldsmiths, University of London), העוסקת במחקר ציבורי ומתמחה באמנויות, עיצוב, מדעי הרוח ומדעי החברה.


האוניברסיטה, שהוקמה בשנת 1891, נחשבת לאחת מתוך 18 המוסדות שמאוגדות בתוך אוניברסיטת לונדון, והיא פועלת כמוסד אוטונומי.


הגלריה ממוקמת בלב הקמפוס, ושוכנת בבית מרחץ ויקטוריאני שעוצב מחדש לצורך הקמת הגלריה. היא מתיימרת להציג יצירות אמנות ותערוכות שיהוו השראה ליצירה עבור הסטודנטים של האוניברסיטה אך גם למבקרים מבחוץ, תיירים, אמנים ואנשי אקדמיה.


לעולם לא משעמם כאן – הגלריה תמיד מארחת אמנים בינלאומיים בעלי שם בעולם האמנות לצד אמנים מקומיים, מתקיימים כאן סדנאות, שיחות, אירועים, הופעות ואפילו מוקרנים כאן סרטים – והכל ללא תשלום, כי המוטו של הגלריה הוא שהיא פתוחה לכולם.


הגלריה נמצאת בדרום לונדון והיא לא נכללת בתוך סיורי אמנות בעברית בלונדון שלי, אך עם זאת אם יש לכם זמן בעיר, מומלץ להקדיש לה זמן ולהגיע לכאן, מבטיחה לכם שלא תתאכזבו.


תערוכות שרצות עכשיו בגלריה – נכון לקיץ 2019:


תערוכת עבודות מהטלוויזיה 1960-1980 (TV Works 1960s–80s)


תערוכה השייכת לבמאי הבלגי ג'ף קורנליס (JEF CORNELIS) המוערך. במהלך עבודתו הרבה בטלוויזיה הבלגית, הוא בנה ארכיון ייחודי המתאר את מאחורי הקלעים של הפקת סרט תיעודי בטלוויזיה –החל ממסמכים, מסגרות החקירה שלו ועד המצלמה שלו. מומלץ למי שאוהב טלוויזיה ומתעניין בהפקת סרטים.

29 ביוני - 11 באוגוסט 2019.


תערוכת כל הזעם (All The Rage)


תערוכת היחיד הגדולה ביותר שעוצבה על ידי האמנית איסי ווד (Issy Wood). התערוכה מציגה את מגוון הציורים של ווד המבטאת את קשרי הגומלין והעיסוק שלה בחפצים ובדמויות.

29 ביוני – 11 באוגוסט 2019.

תערוכת צלילי פלסטיק של חומר אפל (Plastic Sounds of Dark Matter)


תערוכה של האמנית קורי היימן (Corey Hayman), בוגרת אוניברסיטת גולדסמית'ס לאמנויות יפה, המציגה מתקנים שיצרה החוקרים תחומים שונים כמו פסימיות, קפיטליזם, פוליטיקה, צריכה, ייצוג תרבותי ועוד.

17 ביולי – 11באוגוסט 2019.


דברים שחשוב לדעת על גלריית האמנות של גולדסמית'ס בלונדון:


כתובת: St James’, New Cross.


שעות פעילות: רביעי 11:00-18:00, חמישי 11:00-21:00, שישי-ראשון 11:00-18:00. שימו לב – הגלריה תפתח רק מה-29 ביוני 2019 עם חידוש התערוכות בה.


מחיר: חינם.


איך להגיע בתחבורה ציבורית: יש להגיע לתחנת הרכבת New Cross Gate. משם ללכת 3 דקות ברגל אל הגלריה.

לאתר הרשמי של הגלריה, לחצו כאן.


בואו לראות את לונדון מזווית אמנותית – והזמינו סיור אמנות עוד היום!


סיורים מודרכים בלונדון בעברית הוא פתרון נהדר עבור כל מי שמחפש לעשות משהו אחר בבירת בריטניה, עבור מי שאוהב מוזיאונים וגלריות (אבל לא רק! הסיורים שלי מתאימים לכולם) ומעוניין לבקר בכל התערוכות הקבועות בעיר אך גם לראות את התערוכות המתחלפות החשובות ביותר נכון לזמן ביקורכם.


הסיורים שלי, הפרטיים והקבוצתיים, הם בעברית (אני מעבירה גם סיורים באנגלית למי שצריך), מועברים בצורה קלילה, כיפית ומעניינת והם מתאימים לכולם.


להזמנת סיורים אמנות בלונדון מלאו את הטופס בעמוד צור קשר, ותקבלו ממני פחות מ-24 שעות את כל הפרטים, המחירים, נקודת המפגש לסיור וכל מה שאתם צריכים לדעת כדי שתקבלו חוויה אמנותית באחת הערים המובילות בעולם!


להזמנות או לפרטים נוספים ניתן גם לפנות אלי בוואטסאפ למספר 447952302561+ או לשלוח לי מייל לכתובת calanit.sc@gmail.com.


עוד על תערוכות מומלצות בעיר, מידע נוסף על גלריות ומוזיאונים שאתם חייבים לבקר בהם ועוד על הסיורים שלי בבלוג שלי.

84 views0 comments
bottom of page