top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

גלריית ניופורט סטריט בלונדון

Updated: Oct 2, 2019

גלריית ניופורט סטריט בלונדון – המלצה לגלריה חינמית ומרהיבה

גלריית ניופורט סטריט בלונדון

גלריית ניופורט סטריט בלונדון (Newport Street Gallery) היא גלריה לאמנות המציגה עבודות נבחרות מאוסף האמנות האישי והמרהיב של דמיאל הירסט (Damien Hirst).


הגלריה ממוקמת ברחוב Newport, והיא נחשבת לגלריה די חדשה בעיר – היא נפתחה רק באוקטובר 2015, מתוך שאיפה של הירסט לחלוק את אוסף האמנות העצום שלו עם הקהל הרחב.


בנוסף לתערוכות הקבע ולתערוכות מתחלפות בגלריה המשתרעת על שטח של 37,000 מטר מרובע עם 3 חללי תצוגה, יש כאן גם בית קפה וחנות גלריה.


העיצוב של הגלריה ראוי לציון – היא נמצאת בבניין שהיה לשעבר סטודיו לנגרות תיאטרון והפקת תפאורות. הוא זכה לשבחים על הווירטואוזיות שלו ולפרסים רבים.


האוסף העיקרי של התערוכה, שנקרא Murderme collection, מכיל למעלה מ-3,000 עבודות ויצירות שרכש הירסט וכוללות בתוכם יצירות של אמנים ידועים בעלי שם בעולם האמנות כמו בנקסי, טרייסי אמין, ריצ'רד המילטון, ג'ף קונס, פבלו פיקאסו ועוד לצד אמנים צעירים, אמנים מקומיים ואמנים מארצות רחוקות.


בנוסף ליצירות אמנות תמצאו כאן גם מפוחלצים, מוצרים היסטוריים, מודלים אנטומיים ועוד, שלפני פתיחת הגלריה היו מוצגים בגלריות שונות בלונדון ובערים אחרות בעולם, עד שהחליט הירסט לפתוח גלריה משלו אשר תציג את כל מה שרכש עם השנים.


תערוכה זמנית שכרגע רצה במוזיאון עד ה-1 בספטמבר, ונקראת Cradle of Magic ("ערש הקסם") המיוחסת לשני ציירים בריטים חשובים - ג'ון בלאני (John Bellany) ו אלן דייווי (Alan Davie).


דברים חשובים שכדאי לדעת על גלריית ניופורט סטריט בלונדון:


שעות פעילות: שלישי-ראשון 10:00-18:00, בשני סגור.


איפה: Newport Street.


מחיר: הכניסה חינם לגלריה ולכל התערוכות.


תחנת טיוב קרובה: Vauxhall Station (ומשם 10 דקות הליכה עד לגלריה).


הצטרפו אלי לסיור מלא באמנות ברחובות, בגלריות ובמוזיאוני לונדון !


סיור אמנות בלונדון בהדרכתי, להבדיל מסיורים אחרים בעיר, יתמקד אך ורק במוזיאונים ובגלריות האמנות החשובים ביותר בלונדון לצד גלריות צדדיות וקסומות שרק המקומיים מכירים.


הזמינו עוד היום סיורי אמנות בעברית בלונדון ויחדיו נבקר בתערוכות הקבועות החשובות שאף תייר לא יכול לפספס, לצד תערוכות זמניות בעיר – מה שמבטיח לכם שתזכו לראות גם תערוכות מתחלפות אשר נחשבות לחשובות לא פחות בזמן ביקורכם – כשאתם מקבלים הסבר מעניין בעברית שמתאים לכולם.


להזמנת סיורים מודרכים בלונדון בעברית מלאו את הטופס בעמוד צור קשר, ופחות מ-24 שעות תקבלו ממני הצעת מחיר, פרטים נוספים על הסיור ואת נקודת המפגש שלנו!


אני לשירותכם גם בוואטסאפ 447952302561+ או במייל calanit.sc@gmail.com.


להמלצות נוספות על גלריות אמנות בעיר, תערוכות זמניות, תערוכות קבועות ועוד היכנסו לבלוג שלי.

76 views0 comments
bottom of page