top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

סיור אמנות מודרך בלונדון

Updated: Oct 2, 2019

סיור אמנות מודרך בלונדון לכל מי שאוהב אמנות ולמי שרוצה לגלות אותה

סיור אמנות מודרך בלונדון

סיור אמנות מודרך בלונדון הוא לא סיור רגיל בלונדון. בניגוד לשאר הסיורים בבירת אנגליה, אשר מיועדים בעיקר לתיירים אשר רוצים לראות את העיר ואת אתרי החובה בה כמו הביג בן ובתי הפרלמנט, ארמון בקינגהאם, גשר מצודת לונדון ועוד, סיורי האמנות שמים דגש על דבר אחד בלבד: סצנת האמנות בלונדון.


לונדון היא עיר עשירה מאוד באמנות, ונמצאים בה כמה מהמוזיאונים והגלריות החשובים ביותר בעולם, אשר משמשים בית לכמה מהיצירות המוכרות והחשובות ביותר בעולם האמנות בפרט ובעולם בכלל.


סיור אמנות מודרך בלונדון –לראות את העיר מנקודת מבט אמנותית


כל מי שיגיע ללונדון וירצה לבקר במוזיאונים או בגלריות, יגלה מהר מאוד שהמבחר כל כך עצום ורחב, שקשה עד בלתי אפשרי לראות את המבחר שלונדון מציעה לאוהבי אמנות.


גם אם תבחרו גלריה ספציפית או מוזיאון אחד, תגלו שהם כל כך גדולים ומכילים כל כך הרבה יצירות, שקל מאוד ללכת לאיבוד ולא באמת להבין מה רואים.


בדיוק בשביל זה הסיורים שלי נועדו, לעשות סדר בבאלגן ולקחת אתכם לכל המקומות החשובים בעיר וליצירות הכי חשובות ומעניינות באותם מקומות.


כך שבמקום "ללכת לאיבוד", להסתובב עם מפה לא מובנת מטעם המוזיאון ורק להסתכל על היצירות מבלי באמת להבין למה התכוון המשורר, תוכלו לקבל הכל ועוד הרבה יותר מהסיורים שלי.


יש לי מגוון סיורי אמנות בלונדון ואתם יכולים לבחור לעצמכם את אופי הסיור לפי מה שהכי מעניין אתכם. אם למשל אתם אוהבים אמנות מודרנית, כדאי לקחת סיור אמנות בטייט מודרן.


אם למשל אתם רוצים לראות את העיר מנקודת מבט אחרת ואמנותית תוך כדי שיטוט בגלריות אותנטיות וקטנות, סיורי גלריות בלונדון הם בשבילכם.


אם אתם אוהבים ציורים קלאסיים מהמאה הקודמת, ודיוקנאות בעיקר, אין ספק שבחירת סיורים בנשיונל גלרי ובנשיונל פוטרט גלרי תספק אתכם ותשאיר לכם טעם של עוד.


הסיורים שלי שונים מסיורי אמנות אחרים בלונדון בכך שהם מעמיקים, מעניינים, יש בהם גם פעילויות לילדים קטנים וצעירים שיגרמו להם לפתח את הדמיון ואת היצירתיות, יש מפגשים עם האוצרים בחלק מהסיורים, והם כוללים תערוכות מתחלפות כך שהסיורים תמיד רלוונטיים לזמן השהות שלכם, ואם תבואו בחודש אחרי תגלו שהתוכן בסיור השתנה לגמרי.


ניתן להזמין אצלי סיור אמנות קבוצתי או סיור פרטי. כמו כן, אני מקיימת סיורי אמנות גם בעברית, וגם סיורים באנגלית.

עוד עלי תוכלו לקרוא בעמוד אודות באתר שלי.


הירשמו אל סיור אמנות מודרך בלונדון עוד היום והבטיחו את מקומכם!


סיורי אמנות בלונדון בהדרכתי הם סיורים בלעדיים ומיוחדים שכולם מוקדשים לאמנות ברחבי העיר – אם זה בגלריות הרבות, במוזיאונים או בתערוכות המתחלפות.


סיורים מודרכים בלונדון בעברית יבטיחו לכם שבאמת תבינו מה אתם רואים, תוכלו לקבל השראה, לשמוע על ההיסטוריה ועל מידע מעניין שלא ישאיר אף משתתף משועמם או אדיש. הסיורים שלי מתאימים לכל המשפחה, מהקטן ועד לגדול, וישנם אף סיורים באנגלית.


הזמינו סיור פרטי או סיור אמנותי קבוצתי עוד היום והבטיחו לעצמכם חוויה אמנותית מרתקת בבירת הממלכה המאוחדת! להזמנות ניתן למלא את הטופס בעמוד צור קשר ואחזור אליכם מיד עם קבלת הפנייה עם כל הפרטים, הסיורים, השעות והמחירים.


ניתן להזמין סיורי אמנות בעברית בלונדון גם דרך הוואטסאפ שלי 447952302561+ או שלחו לי מייל ישיר לכתובת האימייל calanit.sc@gmail.com.

29 views0 comments
bottom of page