top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

תערוכות אמנות מומלצות הקיץ בלונדון

Updated: Oct 2, 2019

תערוכות אמנות מומלצות הקיץ בלונדון שאסור לכם לפספס


תערוכות אמנות מומלצות הקיץ בלונדון הוא מאמר מיוחד המרכז לכם 4 תערוכות אמנות שלא כדאי לכם להחמיץ אם אתם מגיעים ללונדון הקיץ ואוהבים אמנות.


בתור מדריכת סיורי אמנות בעברית בלונדון, אני מזמינה אתכם לחלוק יחד איתי את הצד האמנותי של לונדון באמצעות סיורים מודרכים בגלריות, בתערוכות ובמוזיאונים של העיר שמשמשת כבירת התרבות והאמנות של אירופה והעולם כולו.


סיורי אמנות בלונדון בהדרכתי תכיר לכם צד אחר של לונדון שלא תכירו באף סיור רגיל בעיר - אם זה סיורים בטייט מודרן, סיורים במייפר, סיורים בנשיונל גלרי ובנשיונל פורטריט גלרי ועוד.


בלונדון אף פעם לא משעמם, ומי שאוהב אמנות יגלה מהר מאוד שמדובר בגן עדן עבור כל מי שאוהב ציורים, צילומים, וידאו, עיצוב ועוד.


יש בלונדון משהו לכל אחד - ובדיוק בשביל זה ריכזתי לכם במאמר 4 תערוכות אמנות שונות ומיוחדות, שכל תערוכה מכאן תדבר אל אחד מכם.


אם מדובר על תערוכה של אמנית מיוחדת מדרום קוריאה, תערוכה של מונה האהוב ועד מלך הפופ מייקל ג'קסון שכולנו גדלנו עליו.


תערוכת האמנית Lee Bul


זוהי תערוכה מיוחדת, הראשונה מסוגה בלונדון, של אמנית דרום קוריאנית בשם לי בול (Lee Bul) שבוחנת בצורה אמנותית ונרחבת את הגוף ואת הקשר שלו למרחב האדריכלי.


במהלך 30 השנים האחרונות בהם לי בול אמנית, היא בחנה וחקרה שאלות רבות העוסקות באינטימיות, מגדר, טכנולוגיה ועוד באמצעות התמקדות בגוף.


בתערוכה תמצאו ציורים בסגנון מדע בדיוני, ציורים מרהיבים, סגנוני אדריכלות ועד, כמתבקש, אניגמה יפנית ומנגה.


איפה: Hayward Gallery


מתי: מ-30 במאי עד 19 באוגוסט 2018.


תערוכת "איפשהו באמצע" (Somewhere In Between)


השם יוצא הדופן "איפשהו באמצע" (Somewhere in Between) נקרא כך מכיוון שהוא עוסק גם באמנות וגם במדע - איפשהו ביניהם.


האמנים מרטינה אמטי, דריה מרטין, מריה מקיני וג'ון וולטר שיתפו פעולה עם מדענים כדי לחקור רעיונות חיוניים לחיי אדם - רעיונות על מקורות המזון שלנו, החושים שלנו, הבריאות המינית שלנו ומגבלות גופנו.


יצא להם תערוכה מיוחדת ושונה שחושפת את הקשרים והמערכות הנסתרים בין אמנות למדע.


איפה: Welcome Collection


מתי: עד ה-27 באוגוסט 2018.


הכניסה חינם!


תערוכת מייקל ג'קסון בגלריה הלאומית (Michael Jackson : On the wall)



תערוכות אמנות מומלצות הקיץ בלונדון

תערוכה בגדר חובה עבור מעריצי מלך הפופ מייקל ג'קסון אבל לא רק - כל מי שאוהב מוזיקה יתלהב מהתערוכה המרהיבה הזו המציגה ציורים שונים ומרהיבים של הזמר ששינה את עולם המוזיקה על ידי יותר מ-40 אמנים שונים.


התערוכה מוצגת לקראת יום ההולדתו ה -60 של מייקל ג'קסון והיא בוחנת כיצד ממשיך הזמר לרתק את העולם כמעט עשור לאחר מותו (הייתם מאמינים שעוד מעט כבר עשור מאז שהוא נפטר?)


התערוכה הזו מבהירה למבקר כמה מייקל השפיע לא רק על זמרים ועל מוזיקאים אלא גם על אמנים עם יצירות רבות של אמנים עכשוויים כמו אנדי וורהול, גרייסון פרי, מאגי האמבלינג, קתרין אופי וגארי יום.


איפה: הגלריה הלאומית.


מתי: מה-28 ביוני עד ה-21 באוקטובר 2018.


תערוכת "מונה וארכיקטקטורה" (Monette and Architecture)



תערוכות אמנות מומלצות הקיץ בלונדון

מעולם לא הייתה בלונדון תערוכה שמסתכלת על הקריירה של קלוד מונה דרך המבנים שצייר: בנורמנדי, ברואן, בפריז, בלונדון ובונציה.


מבניינים בכפרים ובחוף, לחלק מהמונומנטים המפורסמים ביותר באירופה, צייר מונה את הארכיטקטורה של זמנו - מודרנית, היסטורית, פשוטה ומפוארת.


זוהי דרך חדשה להסתכל על עבודתו של מונה בתערוכה שמראה כיצד השתמש בארכיטקטורה כדי ליצור את יצירותיו, הן בציורים המפורסמים ביותר שלו והן בעבודות פחות ידועות. בתערוכה תוכלו לראות יותר מ-75 ציורים של מונה שישאירו אצלכם רושם עמוק ומעורר השראה. איפה: הגלריה הלאומית מתי: עד ה-29 ביולי 2018.

הזמינו סיורי אמנות בלונדון בעברית עוד היום!

הצטרפו לחווית אמנות בלתי נשכחת עם סיורים בלונדון באווירת האמנות בהדרכתי - מלאו את טופס צור קשר באתר ואחזור אליכם מיד לאחר קבלת הפנייה. ניתן גם ליצור איתי קשר בוואטסאפ במספר 447952302561+ או במייל לכתובת calanit.sc@gmail.com לכל שאלה, הזמנה ועוד. פרגנו לי לייק בעמוד הפייסבוק ותקבלו עדכונים, המלצות וטיפים על אמנות בלונדון שישדרגו לכם כל טיול ללונדון. לעוד מידע על הסיורים שלי ועל האמנות בלונדון היכנסו לבלוג שלי.

408 views0 comments
bottom of page