top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

סיורי אמנות בלונדון בעברית

Updated: Oct 2, 2019

סיורי אמנות בלונדון בעברית של כלנית שכנר לאופר


סיורי אמנות בלונדון הם בגדר חובה לכל מי שאוהב אמנות, בין אם זה ציור, פיסול, צילום, וידאו, הדפס, עיצוב, מולטימדיה ועוד.

כבירת אנגליה וכבירת הממלכה המאוחדת של בריטניה וצפון אירלנד כולה, לונדון נחשבת בתור יעד טיולים בגדר חובה עבור כל אוהבי האמנות, והגלריות והמוזיאונים שבעיר לא מביישים ערי אמנות גדולות אחרות כמו פריז, ניו יורק או אמסטרדם.


אך לפעמים לא מספיק שוטטות במוזיאונים או בגלריות בלונדון כדי באמת להבין מה אנחנו רואים, מה המסר אותו ניסה האמן לעביר לצופים ומה הרקע מאחורי הפסל או הציור שעומד מולנו.


בדיוק בשביל זה קיימים סיורים מודרכים בלונדון בעברית של כלנית שכל כולם מוקדשים לנושא אחד: אמנות.


סיורים בלונדון בעקבות האמנות שמציעה כלנית יאפשרו לכם לא רק לראות את האמנות אלא להבין אותה לעומק ובאופן מקצועי ולא פורמלי.


בסיורים הללו נבקר בגלריות המרתקות ביותר שלונדון מציעה לאהבי האמנות, ונזכה לראות לא רק את יצירות האמנות המפורסמות ביותר בעיר אלא גם יצירות כאלו שלא הייתם בכלל מקדישים להם תשומת לב, כאלו שללא הסיור הייתם מחמיצים לגמרי.


על סיורי האמנות בלונדון של כלנית


סיורי אמנות בעברית בלונדון של כלנית אורכים בסביבות השעתיים-שעתיים וחצי ובמהלכם תצאו למסע בעקבות האמנות בגלריות שונות ברחבי לונדון שנבחרו על ידי כלנית בקפידה.


הגלריות אותם נבקר בסיור כוללים תערוכות מרתקות, מעניינות ויפהפיות. תוכלו לא רק להתרשם מהמוצגים בגלריות אלא גם להקשיב לדבריה של כלנית.


כלנית תשתף אתכם בידע הרב שלה ותספר לכם על מה אתם בעצם צופים ותכניס אתכם לאווירה של כל יצירה.


סיורי האמנות הללו הם סיורים בעברית בלונדון אך גם מתקיימים באנגלית, כך שאם אתם מטיילים עם קרובים, חברים או בני משפחה מלונדון שאוהבים אמנות וגם דוברים אנגלית, תוכלו לצרף גם אותם לסיור.


צרו איתי קשר להזמנת סיורי אמנות בלונדון עוד היום!


אנא מלאו את טופס צור קשר באתר שלי ואחזור אליכם בהקדם האפשרי.


כמו כן ניתן להתקשר אלי או לשלוח לי הודעה דרך הוואטסאפ 447952302561+ או לשלוח לי מייל לכתובת calanit.sc@gmail.com להזמנות, שאלות, בקשות ועוד.


עשו לי לייק בעמוד הפייסבוק וקבלו עדכונים לפייסבוק על הסיורים הקרובים, תערוכות אמנות בלונדון ועוד.


290 views0 comments
bottom of page