top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

תערוכה על כריסטיאן דיור בלונדון

Updated: Oct 2, 2019

תערוכה על כריסטיאן דיור בלונדון – תערוכה מרתקת שאסור לפספס!


תערוכה על כריסטיאן דיור בלונדון
Christian Dior: Designer of Dreams. credit for the picture: Victoria & Albert museum https://www.vam.ac.uk/exhibitions/dior-designer-of-dreams

תערוכה על כריסטיאן דיור בלונדון הולכת לעלות בקרוב במוזיאון ויקטוריה ואלברט (V & A) ועומדת להפוך לתערוכה הגדולה, המקיפה והחשובה ביותר המוקדשת כל כולה למעצב המפורסם והמשפיע כריסטיאן דיור.


התערוכה נקראת Christian Dior: Designer of Dreams (כריסטיאן דיור: מעצב החלומות) ומציעה למבקרים בה ללכת לאיבוד בין המוצגים הגדולים בתערוכה המקיפה ביותר בבריטניה על בית דיור.


התערוכה עומדת להיפתח ב-2 בפברואר ותרוץ עד ה-14 ביולי 2019 והיא עומדת לסקור את כל ההיסטוריה של בית דיור המפורסם, אחד מבתי האופנה המובילים בעולם שנוסד ע"י המעצב האגדי, המשפיע והחשוב כריסטיאן דיור.


התערוכה הולכת להציג את ההיסטוריה של דיור משנת 1947 ועד ימינו אנו, ואת גודל ההשפעה שלה על עולם האופנה היום ועד הפריטים שאנחנו נוהגים ללבוש היום.


התערוכה עומדת להיות מבוססת על תערוכה קודמת ומוצלחת שהייתה עד לא מזמן בפריז, בירת צרפת. אך להבדיל מהתערוכה בפריז, התערוכה בלונדון עומדת להתמקד ולחשוף גם את "הצד הבריטי" בבית דיור אם זה בשיתופי פעולה של דיור עם יצרנים בריטים בעלי השפעה ועד בגדים שהזמינו ולבשו לקוחותיו הבריטים המפורסמים.


בין היתר, תוכלו למצוא בתערוכה את השמלה של דיור שלבשה הנסיכה מרגרט לכבוד חגיגות יום ההולדת ה-21 שלה, אשר מושאלת באופן בלעדי לתערוכה מהמוזיאון של לונדון.


בתערוכה יש מעל 500 חפצים, מעל 200 בגדים אופנתיים חשובים ונדירים לצד אביזרי אופנה, סרטים, בשמים, מוצרי איפור, איורים ורישומים, מגזינים ועד חפצים אישיים שהיו שייכים לכריסטיאן דיור בכבודו ובעצמו.


להמלצות על תערוכות נוספות בלונדון, היכנסו לבלוג שלי .

תערוכה על כריסטיאן דיור בלונדון – מודיעין שלום


תאריכי פתיחה: 2 בפברואר עד ה-14 ביולי 2019.

איפה: מוזיאון ויקטוריה ואלברט.

מחיר: החל מ-20 ליש"ט לאדם.

מומלץ להזמין כרטיסים מראש. למידע נוסף על התערוכה מאתר המוזיאון לחצו פה.


לא רק תערוכה על כריסטיאן דיור בלונדון: הירשמו עוד היום לסיור אמנותי ברחבי לונדון!


תערוכה על כריסטיאן דיור בלונדון היא לא התערוכה היחידה שנחשבת לתערוכת חובה בלונדון, יש עוד המון תערוכות מעניינות, מרשימות ומרתקות לא פחות שרק מחכות שתגיעו ותגלו אותן.


אני מזמינה אתכם להצטרף אל סיורי אמנות בלונדון בהדרכתי אשר במסגרתם נטייל ונבקר בגלריות והמוזיאונים המובילים ביותר בלונדון באופן מקיף ומעניין לצד התערוכות הכי מעניינות וחמות בעולם האמנות בעת ביקורכם.


במהלך סיורי אמנות בעברית בלונדון שלי אתם תצפו ביצירות האמנות החשובות בעיר לצד התערוכות הכי מעניינות ומומלצות נכון לזמן הביקור שלכם בלונדון עם בונוסים מיוחדים כמו פגישת אוצרי התערוכות בחלק מהסיורים, פעילויות לילדים שלא יישארו אדישים והפתעות נוספות.


להזמנת סיור פרטי או קבוצתי היכנסו לעמוד צור קשר ומלאו את הפרטים. כל פניה זוכה למענה מהיר ומיידי.


ניתן לכתוב לי או להתקשר אלי להזמנת סיורים מודרכים בלונדון בעברית דרך הוואטסאפ במספר 447952302561+ או שלחו לי מייל לכתובת calanit.sc@gmail.com.

1,269 views0 comments
bottom of page