top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

סיורי אמנות בלונדון בעברית לקבוצות קטנות

Updated: Oct 2, 2019

סיורי אמנות בלונדון בעברית לקבוצות קטנות וגם לגדולות

סיורי אמנות בלונדון בעברית לקבוצות קטנות
סיורי אמנות בלונדון בעברית לקבוצות קטנות

סיורי אמנות בלונדון בעברית לקבוצות קטנות ואפילו לקבוצות גדולות יכניסו אתכם תוך שניות ספורות לעולם האמנות המרשים שמציעה לונדון לכל מי שאוהב אמנות וגם למי שבחיים לא התעמק באמנות אך רוצה לעשות סיור בעל משמעות ועניין בבירת אנגליה.


אני מדריכת סיורי אמנות בעברית בלונדון כבר למעלה מ-10 שנים, והדרכתי כבר עשרות קבוצות קטנות, גדולות וכמובן גם סיורים פרטיים בעיר שהיא ממלכה בפני עצמה לכל הנוגע באמנות.


לא משנה אם אתם אוהבים ציורים, צילומים, גרפיקה או וידאו – אין אחד מאתנו שלא אוהב או נמשך לתחום מסוים של אמנות, ואצלי בסיורים תוכלו לקבל זווית קצת אחרת על האמנות בעיר, לקבל הסברים מעניינים, לראות את כל מה שחם בעיר ואפילו לפגוש אוצרי תערוכות לשיחה מרתקת שלעולם לא תשכחו!


סיורי אמנות בלונדון בעברית לקבוצות קטנות עם מדריכה מקצועית


סיורי אמנות בלונדון הם דרך נהדרת להיחשף לסצנת האמנות בלונדון, אחת הערים המובילות בעולם לאמנות המציגה מבחר עצום של מוזיאונים מרשימים ותערוכות מיוחדות במינם.


אני דואגת שכל חודש הסיורים שלי תמיד יהיו הכי רלוונטיים, חדישים ומעניינים בכך שאני תמיד מעדכנת אותם בהתאם לתערוכות הכי חמות בעיר.


לונדון היא עיר מאוד משתנה, דינמית ולא נחה על זרי הדפנה, לכן אם תבחרו סיור בלונדון בחודש ינואר לצורך הדוגמה, אותו סיור שלי חודש אחריו יהיה לגמרי שונה.


אצלי אתם יכולים להיות בטוחים שאתם הולכים לראות את התערוכות הכי חמות ושוות לביקור בתקופת שהותכם יחד עם מדריכה צמודה שמלווה אתכם, מסבירה לכם וחושפת לכם עולם מלא ושלם שאם אתם מטיילים באותה תערוכה לבד, החוויה שלכם הייתה שונה לגמרי!


צרו קשר להזמנת סיורי אמנות בלונדון בעברית לקבוצות קטנות או באופן פרטי עוד היום!


אני מזמינה אתכם להשאיר את פרטיכם עוד היום בעמוד צור קשר ואדאג לחזור אליכם בהקדם ולרשום אתכם לסיור קבוצתי או פרטי בהדרכתי שיכניס אתכם מיד לעולם האמנות בלונדון שלא ישאיר אף אחד מכם אדיש!


ניתן להתקשר או לשלוח לי הודעה גם דרך הוואטסאפ למספר 447952302561+ או לכתוב לי למייל calanit.sc@gmail.com.


אני עונה גם לכל הודעה בעמוד הפייסבוק. על הדרך, כדאי לעשות לי לייק ולעקוב אחר העדכונים וההמלצות שלי בנוגע לאמנות בלונדון!


לניוזלטר שלי כבר נרשמתם? בואו לקבל כל חודש עדכונים על כל התערוכות החמות בעיר והמלצות שאני מפרסמת רק למנויי האתר!


עוד עלי, על הסיורים שלי, על אמנות בלונדון ועל אמנות בכלל מחכה לכם בבלוג שלי .

38 views0 comments
bottom of page