top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

סיורי אמנות במוזיאון טייט מודרן בלונדון

Updated: Oct 2, 2019

סיורי אמנות במוזיאון טייט מודרן בלונדון לחוויה אמנותית בלתי נשכחת


סיורי אמנות במוזיאון טייט מודרן בלונדון הם סיורי אמנות בעברית בלונדון בהדרכת כלנית שכנר-לאופר, צלמית ואמנית בעלת תואר ראשון מהאקדמיה הגבוהה לאומנות בצלאל בירושלים ותואר שני באומנות מאוניברסיטת גולדסמית' בלונדון.


הסיורים בלונדון הללו מתמקדים במוזיאון הלאומי הבריטי לאמנות מודרנית, טייט מודרן, שנפתח רשמית בשנת 2000 לציבור הרחב ובמהרה הפך לאחד מאתרי החובה בלונדון ואחד ממוזיאוני האמנות האהובים בעיר.



סיורי אמנות במוזיאון טייט מודרן בלונדון
סיורי אמנות במוזיאון טייט מודרן בלונדון

כבר מחוץ למוזיאון ניתן לראות שמדובר במוזיאון אמנות מיוחד מכיוון שהוא נמצא במבנה ששימש בעבר בתור תחנת הכוח של אזור בנקסייד שבלונדון.


גם בצורה שיצירות האמנות מסודרים, המוזיאון הזה הוא שונה מכל המוזיאונים שביקרתם בהם בעבר.


במקום שהיצירות בגלריות יהיו מסודרות לפי תקופות, כאן כמה מהגלריות מסודר לפי נושאים – במהלך סיורי אמנות בלונדון תגלו במהרה שגלריה תחת נושא אחד יכולה להכיל תמונות, פסלים, ציורים ועוד.


המוזיאון הוא אחד מהאתרים האהובים ביותר על תיירים בלונדון, ולא רק אצל אוהבי האמנות המודרנית:


לכן סביר מאוד להניח שאתם תבקרו במוזיאון הזה, כמעט כמו שכל ביקור בפריז חייב לכלול את מוזיאון ד'אורסיי או הלובר, מוזיאון הטייט מודרן הוא גם בגדר חובה.


סיורים מודרכים בלונדון בעברית בהדרכת כלנית יאפשרו לכם לא רק לסייר באוספים הקבועים של המוזיאון ובתערוכות מתחלפות ורק לצפות ביצירות, אלא לקבל ליווי צמוד ואישי של כלנית בעברית שתסביר ותפרש לכם את הרעיונות מאחורי כל יצירה, המוטיבציה וההשראה של האמן שעשה אותה ועל ההווי של עולם האמנות באותה תקופה שבה היצירה נוצרה.


סיורי האמנות של כלנית הם לא עוד סיורים בעברית בלונדון – אם עוד לא ביקרתם במוזיאון ואתם מתכננים לעשות זאת, עם כלנית תוכלו לקבל חוויה כפולה של צפייה בעבודות עם הסברים מפורטים כך שתוכלו לצאת מהמוזיאון אחרי שבאמת הבנתם מה ראיתם ולא סתם הגעתם כדי לסמן "V" וללכת לאטרקציה הבאה בעיר.


הסיור מתמקד במבנה המרשים של המוזיאון ובאוספים המרהיבים והמפורסמים ביותר הכוללים את האמנים האהובים ביותר של האמנות המודרנית כמו פיקאסו ואנדי וורהול לצד אמנים מפורסמים פחות ואמנים צעירים וחדשים שכישרון לא חסר להם.


ישנה אפשרות גם להיכנס לתערוכות מתחלפות, אך שימו לב שהכניסה אליהן הם בתשלום נוסף.


הסיורים של כלנית בטייט מודרן ובמוזיאונים וגלריות אחרים מתאימים לכל הרכב – לזוגות, למטיילים בודדים, לקבוצות, למשפחה ואף לבני נוער וילדים.


צרו קשר עכשיו להזמנת סיורי אמנות במוזיאון טייט מודרן !


מלאו את הפרטים בעמוד צור קשר ואחזור אליכם בהקדם לגבי כל שאלה, פניה או בקשה.


ניתן ליצור איתי קשר גם בפלאפון דרך הוואטסאפ במספר 447952302561+ או במייל calanit.sc@gmail.com להזמנות, עלויות, פרטים על הסיורים ועוד.


לפני שאתם יוצאים מהאתר, עשו לי לייק בעמוד הפייסבוק ושמרו על קשר!


עוד על סיורי האמנות שלי ומידע נוסף על תערוכות אמנות ועוד בלונדון היכנסו לבלוג שלי.

75 views0 comments
bottom of page