top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

סיורים מודרכים בלונדון בעברית

Updated: Oct 2, 2019

סיורים מודרכים בלונדון בעברית בעקבות האמנות

סיורים מודרכים בלונדון בעברית
סיורים מודרכים בלונדון בעברית

סיורים מודרכים בלונדון בעברית בנושא האמנות בהדרכתי יובילו אתכם דרך הגלריות ומוזיאוני האמנות הנחשבים ביותר בעיר ועד המקומות הפחות ידועים בעיר שמוקדשים לאמנות.


סיורי אמנות בלונדון הם סיורים שכל כולם נוגעים לאמנות והם אורכים בסביבות השעתיים-שעתיים וחצי ומתקיימים בגלריות שונות שנבחרות בקפידה ע"י המדריכה כלנית באופן אישי.


הסיורים משתנים ומתעדכנים עם הזמן בהתאם לשינויי התערוכות המוצגות בכל תקופה.


המשורר והמבקר סמואל ג'ונסון היה נוהג להגיד על לונדון "כאשר אדם עייף מלונדון, הוא עייף מהחיים, כי יש בלונדון כל מה שחיים יכולים להעניק".


זה בדיוק מסביר את מה שקורה בלונדון -


לונדון זו עיר מיוחדת שאין בה רגע דל אחד של שעמום - תמיד העיר מחדשת, מעניינת ומושכת. וכך גם סצנת האמנות אצלה מתעדכנת, משתנה, משתפרת.


במהלך כל סיורי אמנות בעברית בלונדון אדאג להכניס אתכם לתוך הסצנה האמנותית בלונדון דרך התערוכות המוצגות בפרט ודרך האמנות בעיר בכלל.


במהלך הסיור תוכלו לבקר בחללי התצוגה המיוחדים והחשובים ביותר בעיר וכך גם לראות עבודות של האמנים הנחשבים ביותר בתחומם ומהמפורסמים בעולם.


סיורי אמנות מודרכים בלונדון בעברית כוללים אף מפגשים עם האוצרים בעצמם כך שתוכלו לא רק להתרשם מהידע שלהם אלא גם להיכנס לעולם של מאחורי הקלעים של עולם התערוכות - איך מארגנים תערוכה, על סמך מה נבחרות היצירות המופיעות במוזיאון ועוד מידע שלא תמצאו באף מקום באינטרנט או בספרים.


הסיורים שלי מומלצים לכל מי שאוהב אמנות בין אם מדובר בציור ופיסול ועד וידאו, עצוב ומולטימדיה ועוד.


סיורים מודרכים בלונדון בעברית עם כלנית: מסע בעקבות האמנות


שמי כלנית שכנר-לאופר ואני אמנית-צלמת בעלת תואר ראשון מהאקדמיה הגבוהה לאמנות בצלאל בירושלים ובעלת תואר שני באמנות מאוניברסיטת גולדסמית' הידועה בלונדון.


אני מתגוררת בלונדון ומעבירה סיורים בעברית בלונדון אשר עוסקים אך ורק בנושא האמנות. אתם מוזמנים להצטרף יחד איתי לסיור חוויתי, מעניין וגדוש באמנות, אמנים ותערוכות לחוויה שלא תשכחו בלונדון.


הזמינו עכשיו סיורים מודרכים בלונדון בעקבות האמנות !


ניתן להזמין סיורים מודרכים בלונדון בהדרכתי באמצעות מילוי טופס צור קשר - כל פניה זוכה לטיפול ומענה מהיר.

ניתן לכתוב לי גם בוואטסאפ למספר 447952302561+ או בשליחת מייל לכתובת calanit.sc@gmail.com לפרטים נוספים על הסיורים, שאלות, בקשות והזמנות.


עשו לי לייק בעמוד הפייסבוק ותשמרו על קשר וקבלו מדי שבוע עדכונים על סיורי האמנות שלי בלונדון ועל כל מה שחם בלונדון בנוגע לעולם האמנות !


למידע נוסף על תערוכות אמנות, על הסיורים שלי ועלי היכנסו לבלוג שלי.

119 views0 comments
bottom of page