top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

סיורי אמנות בלונדון לכל המשפחה

סיורי אמנות בלונדון לכל המשפחה – גם לילדים

סיורי אמנות בלונדון לכל המשפחה

סיורי אמנות בלונדון לכל המשפחה יכולים להיות פתרון נהדר עבור כל חובבי האמנות אשר מגיעים עם ילדיהם לבירת הממלכה ומחפשים סיור מנקודת מבט אמנותית.


לונדון ידועה בתור אחת הערים המציעות מגוון עצום של גלריות אמנות, מוזיאונים ותערוכות זמניות המתחלפות בקצב מסחרר, שלא קיים באף מקום בעולם.


בעזרת סיורי אמנות בלונדון תוכלו לבקר במיטב שלונדון מציעה מבחינה אמנותית, לקבל הסברים מקיפים ולא רק לסמן "וי" שהייתם במוזיאון, להבין באמת מה אתם רואים ולקבל הבנה עמוקה על עולם האמנות בעיר ועל שוק האמנות בכלל.


אילו סיורי אמנות כדאי להזמין?


מכיוון שכל אדם מוצא עניין בסוג אחר של אמנות, אני מציעה מבחר גדול של סיורים המתאימים לכל אחד ואחד משוחרי האמנות אשר מגיעים לבקר בעיר.


למשל, אם אתם אוהבים אמנות מודרנית – סיור אמנות בטייט מודרן, הנחשב למוזיאון האמנות המודרנית המוביל בעיר ובאירופה, הוא בדיוק בשבילכם.


אך אם אתם יותר אוהבים ציורים מהמאה הקודמת ופורטרטים, כדאי לכם להצטרף אלי לסיור אמנות בנשיונל גלרי ובנשיונל פורטרט גלרי.


אם אתם אוהבים אמנות ורוצים לחוות את שוק האמנות מבפנים ומבחוץ, סיור גלריות בלונדון המתמקד בשכונות מייפר/סוהו שכלנית מציעה הנו המסלול המתאים עבורכם-


מדובר בסיור בוטיק וייחודי שלא תמצאו אצל אף מדריך או חברה אחרת בעיר. במהלך סיור זה נצא בעקבות הגלריות הקסומות והנחבאות שלא ניתן למצוא בספרים או באינטרנט.


תוכלו לראות כיצד גלריה פועלת, איך היצירה מתחילה "להתגלגל" מרגע סיומה ועד קנייתה, להבין כיצד השוק עובד ואם יהיה לנו מזל – נזכה לצפות באמנים בזמן עבודתם ואף לדבר איתם!


בסיורי האמנות שלי גם ילדים נהנים


אם אתם מגיעים עם הילדים שלכם – אל דאגה, הסיורים שלי מתאימים גם להם.


יש לי סיורי אמנות המותאמים בדיוק לילדים וכוללים תכנים שיגרמו להם לחשוב, להפעיל את הדמיון, לקבל השראה ולצאת מהסיור עם המון חשק ליצירה ולביטוי עצמי.


המטרה שלי היא לספק לכם את החוויה האמנותית האולטימטיבית בעיר ולהכניס אתכם לעולם הצבעוני, המרתק והמעניין של שוק האמנות בעיר.


הזמינו עוד היום סיור אמנות דרכי ותיהנו ממקומות מעוררי השראה, מביקור בתערוכות הקבועות והמפורסמות לצד תערוכות זמניות ומתחלפות שחובה לבקר בהן בזמן השהייה שלכם בעיר ולראות את לונדון מזווית קצת אחרת ולא רגילה.


סיורי אמנות בלונדון לכל המשפחה


הבטיחו את מקומכם בסיורים שלי עוד היום!


להזמה של סיורי אמנות בלונדון בעברית או באנגלית, פרטיים או בקבוצה, מלאו את הפרטים בטופס הזמנת סיור ואחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים והמחיר.


כמו כן ניתן לפנות אלי גם בוואטסאפ 447952302561+ או במייל calanit.sc@gmail.com.


להמלצות נוספות על תערוכות אמנות רבות אחרות בעיר או לקריאה נוספת על הסיורים שלי ועלי היכנסו לבלוג שלי.

21 views0 comments
bottom of page