top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

סיורי אמנות בגלריות של לונדון

Updated: Oct 2, 2019

סיורי אמנות בגלריות של לונדון – חובה לכל אוהבי האמנות

אוהבים מוזיאוני אמנות? כשאתם מתכננים טיול לחו"ל, אתם תמיד כוללים במסלול שלכם ביקור במוזיאון אמנות או בגלריה? אתם מוצאים את עצמכם מסתכלים על יצירות אמנות ורוצים לדעת יותר?


אם עניתם על כל השאלות שלי "כן!" ואתם מגיעים לבירת הממלכה המאוחדת, זה סימן שהזמנת סיורי אמנות בעברית בלונדון היא בדיוק בשבילכם.


במסגרת הסיורים, תוכלו לבקר במוזיאונים ובגלריות של לונדון, שנחשבים לא רק למוזיאונים הכי חשובים במדינה אלא לבין הטובים והמעולים ביותר בכל העולם – ביניהם ניתן למנות את המוזיאון לאמנות מודרנית טייט מודרן, את הגלריות המפורסמות נשיונל גלרי ונשיונל פוטרט גלרי ועוד.


אך חשוב לדעת שמלבד התערוכות הקבועות והמפורסמות, העיר תמיד מחדשת ומארחת עשרות אם לא מאות תערוכות חולפות שמסתובבות ברחבי העולם ונחשבות לאתרי חובה גם הם.


לכן, אתם בטח מבינים שעם כל השפע ועם כל הטוב הזה, לצד הזמן המועט שבטח יש לכם בלונדון, קל מאוד ללכת לאיבוד, וקשה מאוד לראות הכל, וגם אם תצליחו לראות הכל – לא תוכלו לצפות ביצירות האמנות כמו שצריך אלא רק תחלפו על פניהם במהירות הבזק.


בדיוק בשביל זה אני מעבירה סיורי אמנות בגלריות של לונדון ובמוזיאונים הגדולים שבה, אשר מתמקדים רק סביב האמנות ולא על שום דבר אחר מעבר לכך.


ההדרכה הקלילה, המעניינת והמרתקת על היצירות, שנעשית בעברית (וגם באנגלית למי שצריך) תהפוך לכם את הטיול במוזיאונים ובגלריות של העיר להרבה יותר מעוד ביקור במוזיאון, ותגרום לכם בסוף הסיור לצאת ממנו עם המון השראה, ידע ועומק שיישאר אתכם עוד הרבה אחרי שהסיור יסתיים.


הבטיחו את מקומכם עוד היום באחד מסיורי האמנות שלי!


כדי להבטיח את מקומכם ולשריין לעצמכם סיור אמנות בלונדון, מלאו את הפרטים שלכם בטופס שנמצא בעמוד צור קשר ותוך זמן קצר אשלח לכם במייל חזרה את כל הפרטים על הסיור, הצעת מחיר שווה במיוחד ואת מקום המפגש ממנו נתחיל את הסיור.


אני לשירותכם גם בוואטסאפ 447952302561+ (ניתן לכתוב לי או להתקשר אלי דרכו) או שלחו לי מייל לאימייל הישיר שליcalanit.sc@gmail.com ואחזור אליכם בהקדם.


אל תצאו מהאתר שלי לפני שבדקתם וקראתם על התערוכות המתחלפות והזמניות בלונדון! למידע נוסף ופרטים עליהם היכנסו לבלוג שלי.

58 views0 comments
bottom of page