top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

מיכל רובנר מציגה בתחנת רכבת בלונדון

מיכל רובנר מציגה בתחנת רכבת בלונדון – אל תחמיצו!


מי שביקר יחד איתי לפני כשנתיים בתערוכת היחיד של מיכל רובנר ב-Pace Gallery, שמייצגת אותה בעיר, בוודאי לא שכח את העבודות המדהימות של האמנית הישראלית הבינלאומית המצליחה.


אם אתם מגיעים בקרוב לעיר, וגם אם לא יצא לכם לראות את התערוכה המדוברת, תשמחו בטח לגלות, ממש כמוני, שהאמנית מיכל רובנר (Michal Rovner) מציגה בתחנת רכבת בלונדון כעת והגישה לעבודה שלה היא בגדר חובה – לאוהבי האמנות כאחד ולישראלים במיוחד!


רובנר נחשבת נכון להיום לאמנית הישראלית עם הקריירה המצליחה ביותר בעולם – היא הציגה, בין היתר, במוזיאוני האמנות הנחשבים ביותר בעולם כמו הלובר, גוגנהיים ווויטני.


לפני כמה ימים, רובנר חזרה ללונדון והשיקה עבודת ווידאו חדשה ומרהיבה, המתפרשת על קיר גדול באורך 16 מטרים בתחנת רכבת חדשה בעיר.


העבודה, שזכתה לשם Transitions, משלבת צילומים שצילמה רובנר בעיר הכוללים אלמנטים של דמויות אנושיות, כלי תחבורה בריטיים טיפוסיים, אנשים ומונומנטים מפורסמים כמו גשר מצודת לונדון ועמוד נלסון – כאשר כולם מתחברים בקולאז' מרשים המציג נוף לונדוני סוריאליסטי בדגש על ציר הזמן של העיר וההיסטוריה שבה.


העבודה של רובנר מוצגת כאן במסגרת פרוייקט אמנות ציבורית מיוחד בעיר, אליו הוזמנו אמנים מכל העולם להציג עבודות מיוחדות ביותר מ-40 תחנות רכבת שונות.


בין האמנים המכובדים המשתתפים בפרוייקט ניתן למנות שמות כמו ספנסר פינץ' או ריצ'רד רייט., וכמובן, איך לא, מיכל רובנר, שהיא כמובן משלנו – גאווה ישראלית כחול לבן.


כדי לראות את יצירת הווידאו הגדולה, עליכם להגיע לתחנת הרכבת Canary Wharf החדשה של קרוסראיל.


מיכל רובנר מציגה בתחנת רכבת בלונדון
Transition (2019) Michal Rovner Studio

סיור אמנות בלונדון בהדרכתי כבר הזמנתם?


אם אתם מגיעים בקרוב ללונדון וברור לכם שאתם הולכים לבקר במוזיאוני האמנות הגדולים בעיר כמו גם בגלריות האמנות הרבות, מומלץ וכדאי להזמין סיור אמנות בלונדון עם מדריכה מקצועית כך שתוכלו לבקר במוזיאונים החשובים ביותר, בגלריות הסודיות ולצפות בציורים מפורסמים יותר ומפורסמים פחות ובאמת לדעת מה אתם רואים תוך קבלת הסברים בעברית מהמדריכה.


אני מציעה סיורי גלריות בלונדון וסיורים במוזיאונים הגדולים כמו טייט מודרן, הכוללים גם ביקורים בתערוכות מתחלפות וזמניות – כך שתוכן הסיורים שלי מתעדכן כל הזמן ומשתנה, מה שמבטיח לכם סיור מעודכן ורלוונטי למועד ביקורכם.


הבטיחו לעצמכם סיורי אמנות בלונדון בעברית עוד היום: לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים בעמוד צור קשר, או אם ברצונכם להצטרף לסיור אמנות קבוצתי מלאו את הטופס בעמוד הבא. מיד לאחר קבלת הפניה שלכם אחזור אליכם עם הצעת מחיר וכל הפרטים!


אני זמינה בשבילכם תמיד גם בוואטסאפ 7952302561 (0) 44+ או במייל calanit.sc@gmail.com.


אהבתם לקרוא את המאמר שלי על מיכל רובנר מציגה בתחנת רכבת בלונדון? יש לי באתר עוד המון המלצות וביקורות על תערוכות אמנות בעיר – לקריאה נוספת היכנסו לבלוג שלי.

418 views0 comments
bottom of page