top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

יריד האמנות Frieze בלונדון 2019

יריד האמנות Frieze בלונדון 2019 – המדריך המלא


תחילת חודש אוקטובר הוא הזמן הטוב ביותר לבקר בבירת אנגליה אם אתם אוהבים אמנות – העיר מתקשטת ומארחת כמה מירידי האמנות החשובים ביותר בעולם האמנות המושכים אליהם כל שנה חובבי אמנות ואספנים מכל רחבי העולם.


אחד מירידי האמנות הללו הוא יריד האמנות Frieze בלונדון 2019, המתקיים מדי שנה בריג'נטס פארק (Regent's Park), אחד מהפארקים המלכותיים והמפורסמים של העיר.


כאן ניתן לצפות, וגם לקנות, אמנות ויצירות ברמה עולמית ממיטב הגלריות הבינלאומיות, כשאתם בסביבה היפהפייה והירוקה של ריג'נטס פארק.


פריז (Frieze) מארחים למעשה שני ירידי אמנות מדהימים זה לצד זה: אחד מהם נקרא Frieze London שמציג את המיטב של האמנות העכשווית, ואת היריד Frieze Masters המציג אמנות מהעבר.


בתור מדריכת סיורי אמנות בלונדון, אני ממליצה לכם בחום לבקר ביריד אם אתם נמצאים בעיר בין יום חמישי ה-3 באוקטובר עד יום ראשון ה-6 באוקטובר 2019.


ליריד מגיעים אספנים ושוחרי אמנות מכל העולם כדי להרחיב ולהגדיל את אוסף האמנות הפרטי שלהם, כי כל מה שמוצג ביריד הזה מוצע בסופו של דבר למכירה, לכל המרבה במחיר כמובן.


שלא תטעו – הביקור ביריד הזה מומלץ מאוד גם לאלו שלא מתכוונים לקנות דבר! אל תפספסו גם את הפסלים המרהיבים המפוזרים ברחבי הפארק המהווים לוקיישן מדהים לתמונות - מומלץ לאוהבי האינסטגרם מביניכם.



יריד האמנות Frieze בלונדון 2019
Lars Fisk, Tudor Ball, 2019, Marlborough, Frieze Sculpture 2019 Photo by Stephen White. Courtesy of Stephen White/Frieze.

היצירות שאסור לכם לפספס ביריד Frieze בלונדון 2019:


אני ממליצה לכם בחום לא לפספס בשום פנים ואופן את הדברים הבאים בירידי Frieze בלונדון:


1. צפו ביצירות שהגיעו ללונדון מגלריות נחשבות מרחבי העולם כמו מסינגפור, מסיאול, מניו יורק ועוד.


2. מדי פעם יש בירידים הרצאות ושיחות על עולם האמנות ושוק האמנות ע"י אוצרים שונים מגלריות שונות.


3. אל תפספסו את העבודות של זוכת ה-Frieze Artist Award הימלי סינג סוין (Himali Singh Soin) העוסקות בשאלות על סביבה, היסטוריה ומיתוס.


4. מומלץ בחום לבקר באוספים של היריד Frieze Masters שאורגנו על ידי האוצרים המוערכים אמין ג'אפר (Amin Jaffer) וסר נורמן רוזנטל (Sir Norman Rosenthal).


5. כדאי לבקר בתערוכה Spotlight: Solo Representations of 20th-Century Artists שנמצאת ב-Frieze Masters וחוקרת את השפעת הרעיונות הפמיניסטיים על אמנים מכל העולם.


למידע נוסף על המוצגים, הפעילויות, התערוכות והיצירות, מומלץ לבקר באתר הרשמי של היריד.


יריד האמנות Frieze בלונדון 2019
Vik Muniz, Mnemonic Vehicle No. 2, 2015, Ben Brown Fine Arts, Frieze Sculpture 2019 Photo by Stephen White. Courtesy of Stephen White/Frieze.

חכו, יש עוד: ירידי אמנות נוספים בעיר שאסור להחמיץ באוקטובר 2019


אוהבים אמנות אבל רוצים לבקר ביריד אמנות שתוכלו באמת לרכוש לעצמכם יצירות במחיר סביר? אל תפספסו את היריד Affordable Art Fair 2019 (Battersea) בו תוכלו למצוא מגוון עצום של יצירות מקוריות בין 50 ליש"ט ל-6,000 ליש"ט. מה-17 עד ה-20 באוקטובר 2019.


היריד PAD 2019 בשכונת מייפייר היוקרתית מומלץ בעיקר למי שאוהב אמנות דקורטיבית אך גם ציורים ואפילו תכשיטים. המחירים יקרים בלשון המעטה אך הרבה אנשים מגיעים כדי לראות ולא רק לקנות. עד ה-6 באוקטובר ב- Berkeley Square.


אל תפספסו גם היריד 1-54 Contemporary African Art 2019 Fair המוצג בבית סומרסט האהוב, המתמקד באמנות אפריקאית עכשווית. ביריד מוצגים עבודותיהם של יותר מ-14 אמנים שונים, יצירות של מרי סיבנדה (Mary Sibande), שיחות, הרצאות ועוד. מה-3 עד ה-6 באוקטובר 2019.


אם אתם רוצים להיחשף ליצירות של אמנים מתחילים ונועזים שרק מתחילים את הקריירה שלהם אך יכול להיות שהשמות שלהם יהפכו לשם החם הבא בעולם האמנות, כדאי לבקר ביריד Sunday Art Fair 2019 שנמצא ב- Ambika P3, Marylebone. מה-3 עד ה-6 באוקטובר 2019.


אם חשקה נפשכם ביריד אמנות עכשווית עירונית מגלריות רבות ברחבי העולם, היריד Moniker Art Fair 2019 בשכונת צ'לסי המקסימה הוא בדיוק בשבילכם. מה-3 עד ה-6 באוקטובר 2019.


כמובן שאם אתם מעדיפים לבקר במוזיאוני האמנות ובגלריות הרגילות בלונדון במקום הירידים הללו ולקבל הדרכה וליווי צמוד בעברית, אני מזמינה אתכם להזמין אצלי סיור אמנות בעברית בלונדון עוד היום.


סיור אמנות מרתק בירידים או בלונדון עצמה – הזמינו סיור כבר עכשיו!


מחפשים סיורי גלריות בלונדון או במוזיאוני האמנות הגדולים בעיר? בין אם זה בטייט מודרן או בגלריה הלאומית – צרו איתי קשר לתיאום סיור פרטי או קבוצתי שיהפוך לכם את הביקור בעיר לצבעוני, חוויתי ומלא השראה!


להזמנת סיורים מודרכים בלונדון בעברית או לקבלת פרטים נוספים מלאו את הטופס בעמוד צור קשר, ואחזור אליכם מיד עם קבלת הפניה.


אני לשירותכם גם בוואטסאפ 447952302561+ או במייל calanit.sc@gmail.com.


לקבלת מידע נוסף על תערוכות מתחלפות או קבועות בעיר שאסור לכם לפספס – אל תצאו מהאתר שלי לפני שנכנסתם לבלוג שלי.

146 views0 comments
bottom of page