top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

סיורי גלריות בלונדון

Updated: Oct 2, 2019

סיורי גלריות בלונדון עם מדריכה מקצועית

סיורי גלריות בלונדון
סיורי גלריות בלונדון

סיורי גלריות בלונדון הם בעצם סיורי אמנות בעברית בלונדון שאני מעבירה ברחבי העיר בדגש על הגלריות המעניינות, החשובות והיפות ביותר.


הסיורים שלי משתנים מחודש לחודש בהתאם לשינויי התערוכות בעיר, ואני תמיד משנה ובונה את הסיורים בקפידה כדי שהמצטרפים לסיורים שלי יראו את התערוכות הכי חשובות לתקופה בה הם מבקרים בלונדון.


זה לא סוד, ואני לא אחדש לכם בכלל אם אגיד לכם שלונדון היא אחת הערים החשובות בעולם מבחינת תרבות ואמנות, ולכן לא חסר מה לראות, לעשות ולטייל בה.


לונדון הייתה והיננה עדיין עיר תרבות עולמית וחשובה בעולם לצד ניו יורק בלבד בנושא האמנות, וכל מי שאוהב אמנות יגלה במהרה שלונדון היא גן עדן עבורו.


אך לפעמים עם כל הטוב הזה, קשה מאוד לנווט – מה הכי חשוב לראות בעיר? ובכלל, האם אנחנו מבינים מה אנחנו רואים?


אם אתם אוהבים אמנות ורוצים באמת להבין מה אתם רואים ולקבל הדרכה ואף להכיר את האוצרים בחלק מהגלריות והמוזיאונים – אין ספק שהזמנת סיורים בלונדון יוסיפו לכם המון עניין ותוכן לטיול שלכם.


סיורי גלריות בלונדון: שעתיים-שעתיים וחצי של עונג צרוף


אם אתם אוהבים סיורים בעברית בלונדון, תשמחו לגלות שלא חסר סיורים כאלו בלונדון – אך אף אחד מהם לא עוסק אך ורק סביב נושא האמנות: ופה בדיוק הסיורים שלי נכנסים לתמונה.


הסיורים שלי מועברים בעברית (וגם באנגלית, במקרה ואתם מגיעים עם חברים דוברי אנגלית או מטיילים עם משפחה מאנגליה) ובמהלכם אני לא חוסכת בפרטים ובמידע מקצועי על מה שאתם רואים בסיור:


החל ממידע מרתק על שוק האמנות וכיצד הוא פועל בלונדון, על האמנים, על היצירות המוצגות שנראה במהלך הסיור, על המסרים שעומדים מאחוריהם ועוד הפתעות נוספות.


אם אתם אוהבים אמנות, סביר להניח שבכל מקרה סימנתם ביקור במוזיאון טייט מודרן או בגלריות השונות בסוהו או בשכונת מייפייר היוקרתית כמשהו שהוא חובה – אז למה לא לבקר בהם במסגרת סיור מודרך עם מדריכה צמודה?


אל תחשבו פעמיים והצטרפו לחוויה חד פעמית של סיורים מודרכים בלונדון בעברית על האמנות בעיר ואני מבטיחה לכם שלא תצטערו. נתראה בסיור!

צרו קשר עוד היום להזמנת סיורי גלריות בלונדון בהדרכתי !


מגיעים ללונדון ואוהבים אמנות? אני מזמינה אתכם להצטרף אל סיורי אמנות בלונדון בהדרכתי שכולם אמנות, כישרון, ידע והשראה בעקבות סצנת האמנות בעיר שנחשבת לבין המובילות בעולם מבחינת המוצגים האמנותיים שבה!


השאירו את הפרטים שלכם בעמוד צור קשר ואחזור אליכם מיד לאחר קבלת הפניה.


כמו כן אני זמינה להזמנות, פרטים ועוד בוואטסאפ 447952302561+ וגם במייל calanit.sc@gmail.com.

אל תשכחו לעשות לי לייק בעמוד הפייסבוק שלי לפני שאתם יוצאים מהאתר !


הירשמו לניוזלטר שלי ותקבלו מדי חודש עדכונים בלעדיים וחשובים על כל מה שקורה במוזיאונים ובגלריות המובילים בלונדון ועל התערוכות החדשות בעיר.


למידע נוסף היכנסו לבלוג שלי .

152 views0 comments
bottom of page