top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

המלצה לתערוכת אמנות רב חושית בלונדון

המלצה לתערוכת אמנות רב חושית בלונדון – לא לפספס אם אתם בעיר עד ה-8 בדצמבר!!!

המלצה לתערוכת אמנות רב חושית בלונדון
Credit: Jack Hems.

אם אתם מגיעים לממלכה בזמן הקרוב ומתחשק לכם לבקר בתערוכת אמנות מיוחדת ועתידנית, יש לי המלצה לתערוכת אמנות רב חושית בלונדון שתענה לכם על מה שאתם מחפשים-


החנות X The Vinyl Factory מציגה תערוכה מיוחדת בשיתוף פעולה מיוחד עם המוזיאון לאמנות מודרנית "קרן קרטייה לאמנות עכשווית" (Fondation Cartier Pour L’Art Contemporain) בפריז.


התערוכה "United Visual Artist Other Space" מציגה אור וצליל באופן מיוחד ורב חושי על גבי שלושה מתקנים בקנה מידה גדול.


המתקן הראשון, Vanishing Point, הוא התקנת לייזר שמשתמשת בפרספקטיבה כדרך לעצב חלל ולהגדיר אותו מחדש.


הוא נוצר בהשראת רישומי רנסאנס מפורסמים (שאחד מהם הוא של לאונרדו דה וינצ'י) והוא כולל גם קרני אור לבן המוקרנות לחלל מנקודה בלתי נראית.


צריך להגיע לשם ולראות בעצמכם כדי לראות את היופי הזה!


המתקן השני, והיפה לא פחות, The Great Animal Orchestra, הוא למעשה תמונת צליל של הקלטות בעלי חיים שונות שנלכדו בסביבתם הטבעית.


על גבי מסך ענקי תוכלו לראות כיצד התדרים זזים ונעים לפי קול החיות המוקלטות, ואם תעצמו עיניים תוכלו להרגיש שאתם בחיק הטבע והחיות ממש כאן לידכם.


המתקן האמנותי השלישי והאחרון, Our Time, מנגן מוזיקה שהולחנה על ידי מירה קליקס (Mira Calix) ומציג את המערכת יחסים בין האור והצליל אשר מוקרנים כל הזמן ביחד. האור מעצב את תחושת המרחב ו"רוקד" לצלילי המוזיקה הנעימה.


התערוכה, המתבססת על אור וצליל, מכילה פרספקטיבה מרהיבה שגורמת למוח שלך להגיב ולהיות מודע לחלל בו אתה נמצא.


כאן לא רק רואים אלא מרגישים. אני ממליצה בחום לשלב ביקור בתערוכה החינמית הזו במהלך ביקורכם בלונדון – מבטיחה לכם שלא תתאכזבו!

המלצה לתערוכת אמנות רב חושית בלונדון
Credit: Jack Hems.

מודיעין שלום: כל מה שחשוב לדעת על התערוכה המיוחדת:


מתי: עד ה-8 בדצמבר 2019.


איפה: 180 The Strand.


שעות פעילות: כל יום בין השעות 12:00-19:00. ביום ראשון עד השעה 18:00.


תחנת טיוב קרובה: Temple.


מחיר: הכניסה בחינם.


רוצים לראות יותר ולקבל עוד? הצטרפו לסיורי האמנות שלי בעיר!


התערוכה הזו היא אחת מתוך תערוכות רבות, זמניות וקבועות, המוצגות בעיר – אם אתם רוצים לראות את המיטב אך גם להבין מה אתם רואים ולא לסמן V כמו רוב התיירים, הצטרפו אל סיורי אמנות בלונדון בהדרכתי וביחד נבקר באופן יסודי, כיפי, קליל ומעניין במוזיאונים ובגלריות המובילים בעיר!


הסיורים שלי מתעדכנים בקביעות כל כמה שבועות כך שאתם זוכים לראות את כל התערוכות הקבועות המפורסמות אך גם את התערוכות הזמניות החשובות ביותר נכון לזמן ביקורכם.


ניתן להזמין סיורי גלריות בלונדון וסיורים במוזיאונים באופן פרטי או קבוצתי. הסיורים מתאימים לכולם וגם לילדים.


הזמינו עוד היום סיורי אמנות בלונדון בעברית ותבטיחו לעצמכם נקודת מבט אמנותית ואחרת על לונדון – מלאו את הפרטים בעמוד צור קשר לקבלת מידע על סיורים פרטיים או אם אתם רוצים להצטרף לסיור קבוצתי, מלאו ושלחו לי את הטופס הזה.


כמו כן אני לשירותכם תמיד גם בוואטסאפ 447952302561+ או במייל calanit.sc@gmail.com.


אהבתם לקרוא על המלצה לתערוכת אמנות רב חושית בלונדון? יש לי עוד המלצות לתערוכות, גלריות ומוזיאונים ששווה לכם לקרוא בבלוג שלי.

311 views0 comments
bottom of page