top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

המלצה לתערוכה של מארק לקי בלונדון

Updated: Oct 2, 2019

המלצה לתערוכה של מארק לקי בלונדון – אל תפספסו!

אם אתם מגיעים בזמן הקרוב לבירת אנגליה ומחפשים תערוכה מרתקת ושונה, יש לי המלצה לתערוכה של מארק לקי בלונדון שכדאי לכם לבקר במידה ואתם אוהבים אמנות ותערוכות מיוחדות, וחשבתם שראיתם כבר הכל!


התערוכה השאפתנית "Mark Leckey: O’ Magic Power of Bleakness" תציג את עבודותיו של מארק לקי (Mark Leckey), אמן בריטי עכשווי זוכה פרס טרנר אשר יוצר עבודות שונות ומגוונות המשלבות בתוכם אלמנטים שונים של תרבות הפופ, טכנולוגיה, זיכרון אישי, נוסטלגיה וחרדה.


ביקור בתערוכה הוא אטרקציה בפני עצמה – בתוך התערוכה תמצאו עבודות חדשות בגדלים עצומים ובאווירה תיאטרלית ומיוחדת הכוללת סרטונים המשלבים בתוכם מוסיקה, חזונות וקטעי וידאו.


את גולת הכותרת של התערוכה תמצאו ממש במרכזה – שם מחכה לכם, לא פחות ולא יותר, תשבו חזק: גשר של כביש מהיר בגודל אמיתי – השראה שלקח האמן מכביש מהיר הנמצא סמוך למקום בו גדל.


ואם זה לא מספיק, כל האווירה של התערוכה תהיה מעין מסע בעקבות גיל ההתבגרות של האמן – הסרטונים הרבים אשר מוקרנים בתערוכה עוסקים בחוויות שקדמו לגיל ההתבגרות כמו סרטון בו ניתן לראות רחבות ריקודים המתארות את סצנת המועדונים המחתרתיים של בריטניה משנות ה-70 ועד שנות ה-90, והמעבר מאנגולי לדיגיטלי הבא לידי ביטוי באלמנטים של טכנולוגיה בסרטים השונים המוקרנים בתערוכה.


מארק לקי, שנולד ב-1964, נחשב לאחד האמנים המשפיעים ביותר בבריטניה שפועלים כיום, ומלבד פרס טרנר היוקרתי בו הוא זכה בשנת 2008, הוא הציג תערוכות במוסדות האמנות החשובים בעולם כמו במוזיאון MoMa בניו יורק, בגלריית ספרנטיין בלונדון, במשכן לאמנות במינכן ועוד.


רוצו לבקר – מבטיחה לכם שלא תתאכזבו!


המלצה לתערוכה של מארק לקי בלונדון – מה שחשוב לדעת לפני שמגיעים:


מתי: התערוכה תפתח ב-24 בספטמבר ותרוץ עד ה-5 בינואר 2020.


איפה: מוזיאון טייט בריטניה Tate Britain.


שעות פעילות: פתוח כל יום בין השעות 10:00-18:00.


מחיר כרטיס לתערוכה: 13 ליש"ט למבוגר. 5 ליש"ט עבור גילאי 12-18 וחינם לילדים מתחת לגיל 12. מומלץ להזמין כרטיסים מראש באתר המוזיאון.


תחנת טיוב קרובה: Pimlico.


הרחיבו את החוויה האמנותית והזמינו סיור אמנות בלונדון עוד היום!


בין אם אתם אוהבי אמנות ובין אם בא לכם להצטרף לסיור צבעוני וקצת אחרת מאתרי החובה בעיר ולחוות את לונדון מנקודת מבט אמנותית וללכת בעקבות האמנים הגדולים והיצירות החשובות – סיורי אמנות בעברית בלונדון הם בדיוק עבורכם!


הזמינו עכשיו סיורי גלריות בלונדון בהדרכתי וביחד נצא למסע צבעוני ובלתי נשכח ברחובות הצבעוניים, בגלריות האמנים היפות, במוזיאונים החשובים ובתערוכות שאף ביקור בעיר לא שווה בלעדיהם.


שמי כלנית שכנר לאופר, ואני אמנית ישראלית ומדריכת סיורי אמנות בלונדון. אני מציעה מספר סיורים במוזיאונים הגדולים והחשובים בעיר לצד גלריות שכונתיות ויפות הכוללים גם ביקור בתערוכות מתחלפות – כך שכל חודש התוכן של הסיורים שלי מתחלף ומתעדכן כך שאף פעם לא משעמם אצלי.


להזמנת סיור ולקבלת הצעת מחיר ומקום מפגש ממנו הסיור מתחיל, מלאו ושלחו את הטופס בעמוד צור קשר, ואחזור אליכם מיד עם קבלת הפניה עם כל הפרטים!


ניתן לפנות אלי גם בוואטסאפ 447952302561+ או כתבו לי ישירות לאימייל calanit.sc@gmail.com או בעמוד הפייסבוק שלי כאן.


אהבתם לקרוא על התערוכה? חכו, יש לי עוד המלצות להמון תערוכות נוספות הרצות עכשיו ברחבי העיר – אותם תוכלו למצוא בבלוג שלי.

125 views0 comments
bottom of page