top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

המלצה לתערוכה של טים ווקר בלונדון

Updated: Oct 2, 2019

המלצה לתערוכה של טים ווקר בלונדון – אל תפספסו אם אתם אוהבי צילומי אופנה!

אם אתם אוהבים צילומי אופנה וצילומי אמנות, יש לי המלצה לתערוכה של טים ווקר בלונדון שעומדת להיפתח בקרוב במוזיאון ויקטוריה ואלברט, ועומדת להפוך בקלות לאחת התערוכות המבוקשות בעיר בזמן הקרוב!


טים ווקר (Tim Walker) הוא צלם אופנה בריטי שצילם לכמה ממגזיני האופנה המובילים והנחשבים ביותר בעולם כמו ווג (Vogue), מגזין האופנה האמריקאי "W", ומגזין האופנה הבריטי לוב (Love).


ווקר צילם למגזין ווג עוד כשהיה בן 25, ומאז התפרסמו צילומיו בכל מגזין חשוב. מאז ועד היום, בגיל 50, הוא הנציח במצלמה שלו את כל הכוכבות הגדולות בעולם האופנה: מטילדה סווינגטון, קייט מוס, קארן אלסון ועוד.


היום ווקר נחשב לאחד מבכירי צלמי האופנה בעולם, לכן היה מתבקש שתפתח לו תערוכה במוזיאון ויקטוריה ואלברט בלונדון, הנחשב בין היתר למוזיאון האופנה הגדול והחשוב בלונדון.


אם חשבתם שאתם עומדים לראות תערוכה של תמונות אופנה סטנדרטיות של דוגמניות מפורסמות – טעות גדולה בידיכם.


הרי לא חסר צלמי אופנה שצילמו מפורסמים וזכו להכרה בזכות כך, אך זה לא המקרה אצל ווקר - ווקר הוא לא צלם אופנה סטנדרטי, והוא לא זכה לפרסום בגלל המפורסמות שצילם: הוא ידוע בזכות סגנון הצילום המיוחד שלו המשלב פנטזיה ואפקטים לא רגילים, מה שגורם לדוגמניות לריב בשביל להצטלם אצלו, ולא ההיפך.


טים מעניק פרשנות לכל צילום וצילום ועבודתו מאופיינת בתיאטרליות וסוריאליזם. הוא תרם רבות לשיח בתחום האופנה, ורבים מצילומיו היוו השראה לצלמים אחרים בכלל ולצלמי אופנה אחרים בפרט.


עכשיו יש לכם הזדמנות להיחשף לעבודתו המוערכת והמגוונת הכוללת תמונות, סרטונים, סטים של צילומים והתקנות מיוחדות הכוללות 10 סדרות צילום חדשות של הצלם שצולמו בהשראת האוספים המוצגים במוזיאון ויקטוריה ואלברט, שכאמור מארח את התערוכה.





התערוכה של טים ווקר בלונדון – כל מה שחשוב לדעת:


מתי: התערוכה תפתח ביום שבת ה-21 בספטמבר 2019.


איפה: גלריות 38 ו-38a במוזיאון ויקטוריה ואלברט (Victoria and Albert Museum).


שעות פעילות: פתוח כל יום מהשעה 10:00 ועד 17:40, ובימי שישי עד 22:00.


מחיר כרטיס לתערוכה: 15 לירה שטרלינג. הכניסה למוזיאון עצמו היא בחינם.


תחנת טיוב קרובה: South Kensington.




רוצים עוד? הצטרפו אל סיורי גלריות בלונדון בהדרכתי עוד היום!


אוהבים אמנות? רוצים להצטרף לסיור חוויתי ומרתק שיכניס לכם קצת צבע לטיול? הזמינו עוד היום סיורי אמנות בעברית בלונדון בהדרכתי ותוכלו לבקר בכל התערוכות הקבועות החשובות בעיר לצד תערוכות מתחלפות ומעניינות עם הדרכה צמודה בעברית המתאימה לכל הגילאים!


להזמנת סיורי אמנות בלונדון מלאו ושלחו אלי את הטופס בעמוד צור קשר, ותוך זמן קצר אחזור אליכם במייל חוזר עם כל הפרטים, המחיר ונקודת המפגש ממנו יוצא הסיור שייקח אתכם דרך הרחובות הצבעוניים והמוזיאונים המדהימים של בירת אנגליה.


ניתן להזמין סיורי גלריות בלונדון גם דרך הוואטספ במספר 447952302561+ או בהודעה ישירה לאימייל calanit.sc@gmail.com.


אהבתם לקרוא את הפוסט שלי על המלצה לתערוכה של טים ווקר בלונדון? לקריאת המלצות נוספות על תערוכות אמנות נוספות בעיר היכנסו לבלוג שלי.

299 views0 comments
bottom of page