top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

אנגלית כשפה שנייה – תערוכה חדשה בלונדון

Updated: Oct 2, 2019

אנגלית כשפה שנייה – תערוכה חדשה בלונדון שכדאי לכם לבקר



אנגלית כשפה שנייה – תערוכה חדשה בלונדון
HANNA MOON & JOYCE NG: ENGLISH AS A SECOND LANGUAGE‏. Credit: Somerset House

אנגלית כשפה שנייה – תערוכה חדשה בלונדון היא תערוכת צילומים שעלתה לאחרונה בבית סומרסט (Somerset Houses) וחוגגת את העבודה של שתי הצלמות הכי מרגשות כיום בתעשיית האופנה – חנה מון (Hanna Moon) וג'ויס נג (Joyce Ng).


התערוכה, שנקראת במלואה Hanna Moon & Joyce Ng: English as a Second Language (או בתרגום חופשי לעברית: חנה מון וג'ויס נג – אנגלית כשפה שנייה) מציגה את החיוניות של פרספקטיבות בינלאומיות בחברה הבריטית הרב תרבותית, שמשתנה כל הזמן.


מון ונג הן שתי צלמות אסיאתיות שמתגוררות ופועלות כיום בלונדון, ובתערוכה המיוחדת הזו הן בעצם משלבות בעבודתן סמלים תרבותיים ואופנה מהתרבות שלהן הישר אל תוך התרבות המערבית.


התערוכה בוחנת את התחושה של אמנים מהגרים, אשר מרגישים שמצד אחד הם בריטים אך מצד שני גם זרים. כלפי זרים הם נחשבים בריטים, וכלפי הבריטים הם נחשבים זרים.


לונדון היא כור היתוך מפורסם, וזה לא מפתיע שתערוכה כזו נפתחה דווקא בה, בעיר בה האוכלוסייה כל כך מגוונת ומורכבת מעמים שונים, מדתות שונות ומתרבויות אחרות, ממש כמו תערוכת הלונדונים החדשים שעלתה לאחרונה בספרייה הבריטית.


בעזרת התערוכה המרתקת "אנגלית כשפה שנייה" ניתן לבחון את הזהות של המהגר וכיצד הוא שומר על אמונתו, על המנהגים שלו ועל הערכים עליהם גדל תוך כדי שהוא נפתח ומנסה להשתלב בסביבה בה הוא נמצא.


למידע נוסף על גלריות האמנות של בית סומרסט לחצו כאן.


אנגלית כשפה שנייה – תערוכה חדשה בלונדון – דברים שחשוב לדעת


מתי: עד ה-28 באפריל 2019.


איפה: Somerset House בית סומרסט.


שעות פעילות: מדי יום בשעות 8:00-23:00.


מחיר: חינם.


תחנת טיוב קרובה: Temple.



HANNA MOON & JOYCE NG: ENGLISH AS A SECOND LANGUAGE‏. Credit: Somerset House


אהבתם את ההמלצה שלי על אנגלית כשפה שנייה – תערוכה חדשה בלונדון? חכו, יש עוד!


אנגלית כשפה שנייה – תערוכה חדשה בלונדון, היא בהחלט תערוכה מעניינת ומרתקת, אך לא חסר עוד תערוכות נהדרות ומומלצות לא פחות שכדאי לכם לבקר בעיר.


לונדון מספקת לאוהבי האמנות תערוכות קבועות ותערוכות זמניות, כאשר סצנת האמנות בעיר כל הזמן מתעדכנת ומשתנה. לכן הדרך הטובה ביותר לבקר במיטב ובאמת להבין וליהנות ממה שאתם רואים הוא להצטרף אל סיורי אמנות בעברית בלונדון.


אני מזמינה אתכם להצטרף אלי לטיול שאורכו שעתיים-שעתיים וחצי אשר ייקח אתכם בעקבות הצבעים, האמנים והיצירות הגדולות, שיוסיפו לכם המון עניין, השראה ומידע אשר יעשירו לכם כל טיול בלונדון – בין אם זה סיור לטייט מודרן, סיור לשכונת מייפר היוקרתית, סיור לנשיונל גלרי ועוד.


לפרטים נוספים ולהזמנת סיורים מודרכים בלונדון בעברית, בין אם הם פרטיים או קבוצתיים, היכנסו לעמוד צור קשר באתר שלי, מלאו את הטופס ואדאג לחזור אליכם מיד עם קבלת הפרטים שלכם.


ניתן להזמין סיורי אמנות בלונדון גם בוואטסאפ 447952302561+ או במייל שלי calanit.sc@gmail.com.

25 views0 comments
bottom of page