top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

הלונדונים החדשים - תערוכה חדשה בלונדון

Updated: Oct 2, 2019

הלונדונים החדשים – תערוכה חדשה בלונדון שכדאי לכם לבקר

הלונדונים החדשים - תערוכה חדשה בלונדון
Chris Steele-Perkins, The new Londoners - The British Library

הלונדונים החדשים – תערוכה חדשה בלונדון עלתה לאחרונה בספרייה הבריטית, ולמרות שהספרייה היא לא מוזיאון או גלריה לאמנות, התערוכה המעניינת בהחלט מצדיקה ביקור אם אתם בסביבה.


בלונדון חיים אנשים מקרוב ל-200 מדינות שונות, מה שהופך את העיר לכור היתוך אחד גדול. התערוכה עוסקת באנשים אלו החיים בעיר ומכאן גם שם התערוכה – הלונדונים החדשים ("The New Londoners").


התערוכה שייכת לזוכה בפרס הצלם הבריטי, כריס סטיל פרקינס (Chris Steele-Perkins) שיצר את הדיוקנאות של רוב התערוכה. הספרייה הבריטית רכשה את האוסף וכרגע היא מציגה מבחר גדול מהן בתצוגה חופשית שנמצאת בגלריה שבקומה השנייה של הספרייה.


התערוכה נותנת לנו הצצה מרתקת לתוך החיים של האנשים השונים והמגוונים שגרים בעיר, כאשר כל התמונות מראים את המשפחות בתוך הבתים שלהם, מה שמאפשר לנו להיכנס אליהם ממש אל תוך הבית ולראות אותם במקום בו הם מרגישים הכי בנוח שיש.


העבודות בתערוכה מזכירות מאוד את עבודותיה של צלמת העיתונות הישראלית רלי אברהמי, אשר גם נוהגת לצלם דיוקנאות של משפחות ישראליות ברחבי הארץ, פרוייקט צילומי שזכה לפרסום בעיתונים כמו "הארץ" ובמוסף "מעריב".


אני ממליצה לכם לשים לב כאשר אתם מבקרים בתערוכה, כיצד כל בית בתמונה משקף את המקום ממנו המשפחה הגיעה, ולמרות שכל המשפחות חיות כיום בלונדון – הם עדיין משתדלים לשמר את הערכים והתרבות עליהם גדלו.


הלונדונים החדשים – תערוכה חדשה בלונדון: מודיעין שלום


מתי: התערוכה תהיה עד ה-7 ביולי 2019.


איפה: בגלריה שבקומה השנייה, הספרייה הבריטית (The British Library).


שעות פעילות: שני-חמישי 9:30-22:00, שישי 9:30-18:00, שבת 9:30-17:00, ראשון 11:00-17:00.


מחיר: הכניסה לספריה ולתערוכה בחינם.


תערוכת טיוב קרובה: Kings Cross and St Pancras International.


אהבתם את המאמר שלי על הלונדונים החדשים – תערוכה חדשה בלונדון? חכו, יש עוד!


התערוכה הזו של הספרייה הבריטית היא ממש על קצה המזלג בכל הקשור לתערוכות בלונדון. אני מזמינה אתכם לגלות את כל התערוכות הכי מעניינות, מרתקות, שוות ומומלצות בזמן ביקורכם לצד התערוכות הקבועות והמוכרות, יחד איתי במסגרת סיורי אמנות בלונדון !


סיורי אמנות בלונדון יוסיפו לכם המון צבע, עניין ותוכן לכל טיול בלונדון, בין אם אתם מטיילים לבד, בזוגות או אפילו משפחה עם ילדים שכן האמנות מדברת אל כולם. הסיורים מועברים בצורה קלילה, מהנה ומרתקת וכוללת את המקומות הכי חשובים בסצנת האמנות המפותחת שבעיר.


ניתן להזמין סיור פרטי או קבוצתי, ולבחור סיור לפי נושא – ישנם סיורים לטייט מודרן, לשכונת מייפר היוקרתית, סיור לנשיונל גלרי ולנשיונל פוטרט גלרי ועוד ועוד.


להזמנות ופרטים נוספים היכנסו לעמוד צור קשר, מלאו את הפרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם עם כל המידע, הפרטים, התאריכים לסיורים הקרובים והמחירים.


להזמנת סיורים מודרכים בלונדון בעברית ניתן לפנות אלי גם דרך הוואטסאפ 447952302561+ או במייל calanit.sc@gmail.com.

178 views0 comments
bottom of page