top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

תערוכת צילומי עולם 2019 של סוני בלונדון

Updated: Oct 21, 2019

תערוכת צילומי עולם 2019 של סוני בלונדון – אל תפספסו!



תערוכת צילומי עולם 2019 של סוני בלונדון
Copyright © Nadav Kander, Eddie Redmayne, (Forest), 2016. Courtesy of Flowers Gallery

תערוכת צילומי עולם 2019 של סוני בלונדון היא תערוכה שהפכה למסורת בלונדון. מדובר בתערוכה אשר מציגה תמונות שהוגשו לתחרות הצילום הנחשבת לגדולה בעולם, למקצוענים ולחובבנים כאחד – פרסי צילומי עולם של חברת סוני.


כעת, יותר מ-800 צילומים שונים שהוגשו לתחרות במגוון הקטגוריות השונות מוצגים בתערוכה מרתקת בבית סומרסט שבלונדון ונקראת " 2019 SONY WORLD PHOTOGRAPHY AWARDS EXHIBITION".


התערוכה מתקיימת בגלריות אגף מזרח ומערב של בית סומרסט ואם אתם בלונדון עד ה-6 במאי, זו הזדמנות נהדרת להגיע ולצפות בתמונות מרתקות שצולמו מיעדים שונים ברחבי העולם על ידי צלמים מקצועיים ובעלי שם ועל ידי צלמים שצילום זה לא המקצוע שלהם אלא רק תחביב.


ויש גם גאווה ישראלית - ראוי לציין את הצילומים של הצלם הישראלי נדב קנדר (Nadav Kander) שהוא למעשה הזוכה בפרס על תרומה יוצאת דופן לצילום בתחרות.


נדב הוא צלם מוכשר שנולד בתל אביב בשנת 1961 אך עזב את הארץ בגיל שלוש עם משפחתו אשר היגרה לדרום אפריקה. כיום הוא חי ויוצר באנגליה.


אני ממליצה לכם לא לפספס את היצירות שלו בתערוכה הנמצאים בחלל אחד וכוללים בין היתר דיוקן, נופים, דימויים נעים ועוד.



Copyright: © Brent Stirton, South Africa, 2nd Place, Professional, Documentary (Professional), 2019 Sony World Photography Awards


תערוכת צילומי עולם 2019 של סוני בלונדון – דברים שחשוב לדעת:


מתי: מה-18 באפריל עד ה-6 במאי 2019.


איפה: Somerset House בית סומרסט.


שעות פעילות: שני-שישי 10:00-21:00, שבת וראשון 10:00-20:00.


מחיר: 10 יורו למבוגר, 8 יורו לסטודנטים/אזרחים ותיקים, חינם לילדים מתחת לגיל 12. שימו לב שהמחירים לתערוכה בסופי שבוע הם שונים ויקרים יותר, לכן מומלץ להגיע באמצע השבוע, כך גם פחות עמוס.


תחנת טיוב קרובה: Temple.


להזמנת כרטיסים ולפרטים נוספים, לחצו כאן.


אהבתם לקרוא על תערוכת צילומי עולם 2019 של סוני בלונדון? חכו, יש עוד תערוכות!


לונדון היא אחת הערים המובילות בעולם מבחינת תרבות ואמנות מה שהופך אותה לעיר עולם מסוג אלפא פלוס פלוס, לצד ניו יורק בלבד.


לונדון היא ביתם של המוזיאונים והגלריות הנחשבים לטובים והמשובחים בעולם - מהמוזיאון הבריטי ועד מוזיאון ויקטוריה ואלברט, מוזיאון טייט, הגלריה הלאומית ועוד.


לכן, תמיד ניתן למצוא כאן תערוכות קבועות לצד תערוכות זמניות, כי העיר מאוד דינמית וכל הזמן משתנה. לכן, הדרך הטובה ביותר ליהנות מהאמנות בעיר, הזמנית והקבועה, היא להצטרף אל סיורי אמנות בלונדון בהדרכתי.


סיורי אמנות בעברית בלונדון בהדרכתי אורכים בסביבות השעתיים-שעתיים וחצי במהלכם נבקר בכמה מהמוזיאונים והגלריות המובילים בלונדון, נכיר אמנים או אוצרים בחלק מהסיורים, נראה את העיר מנקודת מבט אמנותית ונפגוש את יצירות האמנות המפורסמות בעולם לצד כאלו הנחשבות לסוד כמוס שרק מקומיים יודעים עליהם.


לפרטים נוספים ולהזמנת סיורים מודרכים בלונדון בעברית פרטיים או קבוצתיים, אני מזמינה אתכם להיכנס לעמוד צור קשר ולמלא את הפרטים שלכם, ואדאג לחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד ועם כל הפרטים על כל הסיורים שלי.

182 views0 comments
bottom of page