top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

תערוכת הדיוקנאות השנתית בנשיונל פורטרט גלרי

Updated: Oct 2, 2019

תערוכת הדיוקנאות השנתית בנשיונל פורטרט גלרי – תערוכה חינמית שאסור להחמיץ

תערוכת הדיוקנאות השנתית בנשיונל פורטרט גלרי

כמו בכל שנה, אני סוקרת את תערוכת הדיוקנאות השנתית בנשיונל פורטרט גלרי, תערוכת BP Portrait Award בלונדון אשר נחשבת לאחת מתערוכות האמנות החשובות ביותר לא רק בממלכה אלא בכל אירופה והעולם.


התערוכה מציגה את הציורים שנשלחו וזכו בתחרות השנתית BP Portrait אשר נחשבת לתחרות החשובה ביותר לפורטרטים, והפרסים בה ידועים בתור הפרסים היוקרתיים והחשובים ביותר בעולם האמנות העכשווית-


תחרות הציור היוקרתית בעולם מעניקה פרס ראשון של 35,000 ליש"ט וקרן פרס בסך של 74,000 ליש"ט. הפרסים נועדים לעודד אמנים ליצור פורטרטים, שזהו הנושא העיקרי של הגלריה עצמה (הנשיונל פורטרט גלרי, כמו שמה, מציגה בעיקר דיוקנאות).


התחרות פתוחה לכל הגילאים (מגיל 18 ומעלה, ליתר דיוק) ולכל האנשים ברחבי העולם אשר יכולים לשלוח את הציור שלהם. לאחר סיום התחרות וחלוקת הפרס, הנשיונל פורטרט גלרי פותחת מדי שנה תערוכה מרשימה לקהל הרחב ובו מוצגים מיטב היצירות שהוגשו וזכו לשבחים, כולל הציור המנצח בפרס היוקרתי.


התערוכה נחשבת לאחת מהתערוכות החשובות והמבוקשות בקיץ בלונדון ולתערוכת חובה בלוח השנה האמנותי בעולם. אם אתם נמצאים בעיר בזמן התערוכה, מומלץ לשלב ביקור בנשיונל גלרי (The National Portrait Gallery) כדי ליהנות ממנה ומהתערוכות הקבועות שלה.


כמו כן, אל תשכחו שאני מעבירה סיורי אמנות גם בנשיונל פורטרט גלרי ובנשיונל גלרי כך שניתן יהיה לבקר בשני הגלריות החשובות במסגרת סיור אחד ולקבל הדרכה מעניינת, מרתקת ומלאת השראה בעברית המתאימה לכל הגילאים ולכל מטייל.


תערוכת הדיוקנאות השנתית בנשיונל פורטרט גלרי


כל המידע החשוב על תערוכת הדיוקנאות השנתית בנשיונל פורטרט גלרי שכדאי לכם לדעת:


מתי: מה-13 ביוני עד ה-20 באוקטובר 2019.


איפה: נשיונל פורטרט גלרי.


כתובת: National Portrait Gallery, St Martin's Place, London, WC2H 0HE.


שעות פעילות: כל יום משעה 10:00 עד 18:00. בימי שישי נסגר בשעה 21:00.


מחיר: חינם.


תחנת טיוב קרובה: Charing Cross Station.


הזמינו סיור אמנות בלונדון בהם תבקרו בכל התערוכות החשובות בזמן ביקורכם!


אין ספק שתערוכת BP Portrait Award היא תערוכה חשובה מאוד ומומלצת לביקור, אך עם זאת חשוב לזכור שלא חסר עוד תערוכות מצוינות בלונדון שדורשות ביקור (עליהם תוכלו לקרוא בהרחבה בבלוג שלי).


אם אתם רוצים לבקר בתערוכות קבועות ומפורסמות בעיר, אך גם לא לפספס את התערוכות החולפות והזמניות באותה מידה, סיור אמנות בלונדון הוא בדיוק בשבילכם-


אני מציעה מבחר רחב של סיורי אמנות בעברית בלונדון בגלריות ובמוזיאונים הנחשבים ביותר בעיר לצד גלריות שידועות רק למקומיים. בין הסיורים שאני מציעה ניתן למנות את הסיור לטייט מודרן, לנשיונל גלרי ולפורטרט גלרי, לגלריות בשכונת מייפר ועוד ועוד.


כל הסיורים נבנים על ידי תוך התחשבות בתערוכות המתחלפות השוות ביותר בעיר נכון לביקורכם וביקור בתערוכות שאף אוהב אמנות לא יכול להחמיץ בעיר.


להזמנת סיורים מודרכים בלונדון בעברית היכנסו לעמוד צור קשר ומלאו את הפרטים בטופס. לאחר שתשלחו את הטופס אדאג לחזור אליכם למייל עם כל הפרטים והמחירים.


ניתן לשלוח לי הודעה או לצלצל אליי בוואטסאפ 447952302561+ או במייל calanit.sc@gmail.com.

178 views0 comments
bottom of page