top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

תערוכת דיאן ארבוס בלונדון

Updated: Oct 2, 2019

תערוכת דיאן ארבוס בלונדון – תערוכה חשובה לכל מי שאוהב צילום

תערוכת דיאן ארבוס בלונדון (באנגלית: Diane Arbus: In the beginning) אשר תעלה בחודש פברואר 2019 בלונדון היא ללא ספק התערוכה הכי מעניינת ומיוחדת שעומדת להיפתח בזמן הקרוב בלונדון.


התערוכה מוקדשת לצלמת היהודייה-אמריקאית דיאן ארבוס שנחשבת לאחת הנשים הגדולות בעולם הצילום.


ארבוס נודעה בזכות צילומי הדיוקנאות שלה בהם נהגה לצלם דמויות "מוזרות" או "שנויות במחלוקת" כמו אנשים משולי החברה האמריקאית: החל מאנשים בעלי מראה שונה, פגועי נפש, חולי רוח או בעלי מום.


הסגנון הייחודי שלה, בו היא נהגה לתת מקום וביטוי לדמויות שנחשבות ללא יפות ולא פוטוגניות, הפך אותה לאחת הצלמות הנועזות, המקוריות והשנויות ביותר בעולם הצילום, ובמבט לאחור נדמה שהיא הקדימה את זמנה.

תערוכת דיאן ארבוס בלונדון
תמונה שצילמה דיאן ארבוס מתוך התערוכה. קרדיט על התמונה לאתר https://www.southbankcentre.co.uk



תערוכת דיאן ארבוס בלונדון: מי הייתה ארבוס ולמה היא צילמה אנשים מוזרים?


ארבוס הגיעה ממשפחה יהודית אמידה, אך למרות זאת היא בחרה לצאת לחיים עצמאיים ושונים ולבנות את הדרך שלה.


בגיל 18 היא כבר התחתנה והחליטה לפתוח בקריירת צילום. היא נהגה ללכת למקומות הכי דוחים, קשים, מסוכנים ולא רגילים בעיר ניו יורק, במטרה לתעד ולהביא לידי ביטוי את אלו שאין להם מקום בתקשורת, בימים בהם עבדה ופעלה.


בין האנשים אותם נהגה לצלם אפשר לכלול ענקים, גמדים, שיכורים, זונות, אנשים עם קעקועים רבים ועוד.


סדרת הצילומים שלה הציגה באופן מכובד אנשים שונים שהמראה שלהם לא מקובל במיינסטרים האמריקאי עד כדי כך שאף פגעו ב"חלום האמריקאי" הנוצץ, אך מצד שני זה מה שהפך אותה למקורית ושונה מהצלמים האחרים.

התערוכה החדשה מציגה למבקרים את שבע השנים הראשונות של הקריירה המרשימה של דיאן ארבוס משנת 1956 ועד 1962.


ארבוס העבירה את רוב שנותיה בניו יורק, שם נולדה בשנת 1923 ונפטרה בשנת 1971. התצלומים שלה הפכו לתצלומים הכי מפתיעים, זכורים ומרגשים מהמאה ה-20 לכן התערוכה הזו עוד לא נפתחה וכבר מושכת המון תשומת לב ועניין.


התערוכה נחשבת לתערוכת היחיד הראשונה של ארבוס בבריטניה לאחר 12 שנים. התערוכה מאורגנת ע"י מוזיאון המטרופוליטן לאמנות בניו יורק וכוללת יותר מ-100 תמונות שצילמה ארבוס שלא הוצגו לעולם באירופה.

תערוכת דיאן ארבוס בלונדון – מודיעין שלום


מתי: מה-13 בפברואר ועד ה-6 במאי 2019.

איפה: South Bank Centre בלונדון.

שעות פעילות: מ-11 בבוקר עד 7 בערב כל יום למעט ימי שלישי בהם הגלריה סגורה. יש פתיחה מאוחרת גם בימי חמישי עד השעה 9 בערב.

לרכישת כרטיסים לחצו כאן.


הירשמו עכשיו אל סיורי האמנות שלי הכוללים גם את תערוכת דיאן ארבוס בלונדון !


תערוכת דיאן ארבוס בלונדון היא ממש לא התערוכה היחידה המוצגת כעת בעיר ולא משנה איזה סוג אמנות אתם אוהבים (כי כל אחד מאתנו אוהב סוג אמנות מסוים, בין אם זה גרפיקה, צילום, ציור, וידאו ועוד), אני מזמינה אתכם להצטרף אלי אל סיורי אמנות בלונדון בהדרכתי!


בסיורי האמנות שלי נטייל ונבקר בגלריות והמוזיאונים החשובים בלונדון, שנחשבים אתרי חובה בעיר לכל דבר, במהלכם נסקור ונחקור לעומק את התערוכות הכי חשובות ומעניינות המוצגות בלונדון, נכון לזמן הביקור שלכם.


במהלך סיורי אמנות בעברית בלונדון שלי אתם לא רק תסתכלו על יצירות, אלא תיקחו חלק פעיל בתערוכות, תפגשו עם אוצרי התערוכות בחלק מהסיורים שלי, תקבלו הסברים מעניינים ומרתקים בגובה העיניים על האמנות שאתם רואים, הילדים שלכם ייהנו מפעילויות יצירתיות שיפעילו ויעודדו את הצד היצירתי שלהם ועוד המון הפתעות שיגרמו לסיורים האלו להפוך לחוויה בלתי נשכחת מהטיול שלכם בלונדון.


כמו כן, ניתן לתאם הדרכה פרטית ליחידים / זוגות אל תערוכת דיאן ארבוס בלונדון.


להזמנת סיור פרטי או קבוצתי צרו איתי קשר דרך מילוי הטופס בעמוד צור קשר ואדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי.


להזמנת סיורים מודרכים בלונדון בעברית ניתן ליצור איתי קשר גם דרך הוואטסאפ במספר 447952302561+ או במייל calanit.sc@gmail.com.

209 views0 comments
bottom of page