top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

תערוכת אמנות על אוכל בלונדון

Updated: Nov 18, 2019

תערוכת אמנות על אוכל בלונדון שתפתח לכם את התיאבון!


אם אתם אוהבים אמנות, וגם אוכל, ומגיעים בקרוב לבירת אנגליה, יש לי המלצה על תערוכת אמנות על אוכל בלונדון שתתאים לכם במיוחד:


התערוכה "Feast for the Eyes – The Story of Food in Photography" (או בתרגום חופשי לעברית – "סעודה לעיניים – הסיפור של האוכל בתמונות) היא תערוכה חדשה בלונדון המוקדשת, ניחשתם נכון, לדבר אחד עיקרי שכל אחד מאיתנו אוהב: אוכל.


התערוכה בוחנת באופן היסטורי ועשיר, צילומי אוכל שונים שצולמו על ידי כמה מהצלמים והתנועות המובילים ביותר בתחום הצילום:


בין השמות החמים של הצלמים המוכרים והמוערכים ניתן למנות את נובויושי אראקי (Nobuyoshi Araki), מאן ריי (Man Ray), מרטין פר (Martin Parr) או הצלמת שאני מאוד אוהבת ומעריכה סינדי שרמן (Cindy Sherman) ועוד.


06_Photographer unknown, New Recipes for Good Eating, Crisco, Proctor and Gamble, Cincinnati


בתערוכה תמצאו כמה מצילומי האמנות היפים ביותר שהנושא בהם הוא אוכל: בין היתר התערוכה כוללת תמונות מסחריות, תמונות מדעיות, תמונות אפנה ועוד.


התערוכה בוחנת באופן מרתק ומעניין את ההתפתחות של הקשר האמנותי, החברותי והפוליטי עם האוכל ומציגה זאת באופן מעורר השראה.


אוכל תמיד היה נושא מצולם, וזה מהעובדה הפשוטה שאוכל הוא הדבר הנצרך ביותר בעולם. האוכל למעשה אפשר לאמנים לבצע ניסויים אמנותיים ואף לחדד את כישוריהם.


אם אתם קוראים את שורות אלו ממש וחושבים לעצמכם "מי ירצה לראות תערוכה עם תמונות של אוכל?" הרי לי לבשר לכם שהתערוכה הזו מסתמנת לא רק כאחת התערוכות החולפות המעניינות ביותר בעיר בתקופה הקרובה, אלא גם לאחת התערוכות שהכי מצפים לה!


וזה לא פלא, כי אוכל לעולם לא היה יותר רלוונטי ומצולם מהיום, בעיקר בזכות העידן הדיגיטלי והרשתות החברתיות-

נדמה שכל אחד היום מצלם את האוכל שלו לפני שהוא אוכל אותו, והיום, חלק מאוד אינטגראלי וחשוב מחווית האכילה היא ההנאה מהמראה של האוכל –


זו גם אחת הסיבות שהיום, סוג התמונה שמביאה הכי הרבה לייקים ברשתות החברתיות כמו אינסטגרם ופייסבוק, היא תמונה של אוכל!


התערוכה מתחקה אחר ההשפעה וההיסטוריה של האוכל בצילום, והיא בוחנת באופן מיוחד את אופן הייצוג של האוכל על ידי כמה מאמני הצילום החשובים והאהובים ביותר בעולם הצילומים והתמונות.


העבודות בתערוכה מעלה לא רק תיאבון, שהוא הדבר שאנחנו לרוב הכי מרגישים בעת צפייה בתמונה עם אוכל, אלא גם שאלות ומחשבות על צריכה, עושר ועוני, מין, גזע, תשוקה ועוד.


אם אתם בלונדון בזמן שהתערוכה מוצגת – אני ממליצה לכם בחום להגיע ולהתרשם ממנה, מבטיחה לכם שלא תצטערו.


כמו כן, ממליצה לכם להגיע לתערוכה אך ורק על בטן מלאה, כדי שתוכלו ליהנות ממנה עד הסוף, אחרת היא תגרום לכם לתיאבון בלתי מוסבר 😉


תערוכת אמנות על אוכל בלונדון
Joseph Maida, #jelly #fruity, #fruto thingsarequeer, October 26 2014. Feast For The Eyes, The Story Of Food In Photography, is on display at The Photographers’ Gallery, London until the 9th February 2020.

מודיעין שלום – כל המידע על תערוכת אמנות על אוכל בלונדון:


מתי: עד ה-9 בפברואר 2019.


איפה: The Photographers' Gallery


שעות פעילות: כל יום 10:00-18:00. ביום חמישי עד 20:00.


תחנת טיוב קרובה: Oxford Circus.


מחיר: 5 ליש"ט. הכניסה בחינם לנכנסים אחר השעה 17:00 כל יום. ילדים מתחת לגיל 19 נכנסים בחינם.


אם אתם כבר כאן... הזמינו סיור אמנות בלונדון!


אם אתם אוהבים אמנות ומגיעים ממש קרוב ללונדון, הזמינו סיורי אמנות בלונדון דרכי וביחד נבקר בתערוכות הקבועות והמתחלפות היפות, החשובות והמעוררות השראה ביותר בעיר!


איתי תוכלו לראות מקרוב כמה מהיצירות היפות והחשובות ביותר בלונדון ולקבל הסבר מעניין, קליל וכיפי בעברית, ובאמת להבין מה אתם רואים – מה שהופך את החוויה למהנה הרבה יותר מאשר רק לעבור ליד יצירה ו"לסמן וי".


אני מעדכנת את התוכן והתערוכות בסיורים שלי מדי כמה שבועות כדי להבטיח לכל מבקר שמצטרף אל סיורי אמנות בלונדון בעברית בהדרכתי סיור מעודכן עם כל התערוכות הרלוונטיות לזמן ביקורכם.


להזמנת סיור אמנות קבוצתי, מלאו את הטופס הזה. אין תאריך שמתאים לכם? רשמו לי בהערות מתי מתאים לכם לקיים סיור ואשלח לכם הצעה לסיור פרטי!


אני עונה גם לכל פניה או הודעה בוואטסאפ 447952302561+ או במייל calanit.sc@gmail.com.


להמלצות נוספות לתערוכות אמנות בעיר, ולמידע נוסף על סיורי הגלריות והמוזיאונים שלי, היכנסו לבלוג שלי.

115 views0 comments
bottom of page