top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

תערוכה של ואן גוך בלונדון

Updated: Oct 2, 2019

תערוכה של ואן גוך בלונדון נפתחת בקרוב במוזיאון טייט – אל תפספסו!



תערוכה של ואן גוך בלונדון

תערוכה של ואן גוך בלונדון הנקראת "The EY Exhibition: Van Gogh and Britain" היא תערוכה חדשה שעומדת להיפתח בקרוב במוזיאון Tate (שימו לב – מדובר במוזיאון טייט ולא במוזיאון טייט מודרן) בחודש הבא, ב-27 במרץ 2019, והיא בגדר חובה עבור כל מי שאוהב את הציורים של הצייר המוערך, שלמרבה הצער לא זכה לקבל הערכה על עבודותיו במהלך חייו.


בעוד לונדון ובכלל בריטניה נמצאת עמוק בתהליכי הברקסיט והיציאה מהאיחוד האירופי, התערוכה הזו דווקא עוסקת בקשר המיוחד בין ואן גוך לעיר לונדון, בה הוא העביר שנתיים מחייו, והשפעתו הרבה על אמנים בריטיים ומקומיים.


התערוכה לוקחת אתכם למסע אחורה בזמן בעקבות התפתחות יצירותיו ומאפשרת לכם ליהנות גם מציורים ומיצירות אמנות של ציירים בריטים שהושפעו ממנו וקיבלו ממנה השראה.


למרות שואן גוך היה רק מהגר והוא בילה בלונדון שנתיים בלבד, הוא התאהב בעיר מיד (ובכן, אי אפשר להאשים אותו).


להבדיל ממקומות כמו צרפת בהם ביקר וחי, ואן גוך לא צייר את לונדון בציורים שלו, בעיקר בגלל שבזמן שהיה בלונדון הוא רק התחיל בקריירת הציור שלו. אך עם זאת, לשהייה שלו בלונדון השפעה עצומה בגיבוש האופי של יצירותיו המאוחרות והמפורסמות.


בתערוכה תמצאו מקבץ יצירות גדול של ואן גוך בו 45 יצירות שלו שהגיעו מכל רחבי העולם לצד עבודות של אמנים נוספים שקיבלו ממנו השראה והושפעו ממנו.


בין היצירות המפורסמות שתראו כאן ניתן למנות את "פורטרט עצמי", "בשער הנצח", "אסירים מתעמלים" וכמובן "ליל כוכבים מעל הרון" (Starry Night Over the Rhone).


תערוכה של ואן גוך בלונדון – מודיעין שלום:

מתי: התערוכה תתחיל מה-27 במרץ ותרוץ עד ה-11 באוגוסט 2019. מומלץ וכדאי לקנות כרטיסים כבר מעכשיו!

איפה: מוזיאון Tate.


לרכישת כרטיסים, לחצו כאן.


יש עוד הרבה אמנות מלבד תערוכה של ואן גוך בלונדון – הצטרפו עכשיו לסיורי האמנות שלי!


אם אהבתם לקרוא על התערוכה, תדעו לכם שיש עוד המון תערוכות, מוזיאונים וגלריות לאמנות שרק מחכים לכם שתגלו אותם. שריינו את מקומכם עוד היום באחד מתוך סיורי אמנות בלונדון בהדרכתי וביחד נסקור את התערוכות הכי מעניינות, מרתקות וחשובות בלונדון נכון לחודש זה!


סיורי אמנות בעברית בלונדון הם סיורי אמנות מיוחדים ומעוררי השראה, עניין, מידע, פעילויות יצירתיות לילדים וביקור במגוון מוזיאונים וגלריות חשובים ועד מפגש עם אוצרי התערוכות בעצמם בחלק מהתערוכות.


להזמנת סיור פרטי או קבוצתי בגלריות ובמוזיאוני האמנות של לונדון היכנסו לעמוד צור קשר, מלאו את הטופס בו ואחזור אליכם בהקדם האפשרי.


להזמנת סיורים מודרכים בלונדון בעברית ניתן לפנות אלי גם בוואטסאפ 447952302561+ או במייל שלי calanit.sc@gmail.com.

851 views0 comments
bottom of page