top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

תערוכה חדשה של שון סקאלי בלונדון

Updated: Oct 2, 2019

תערוכה חדשה של שון סקאלי בלונדון – אל תפספסו!


תערוכה חדשה של שון סקאלי בלונדון אשר עומדת להיפתח בקרוב בגלריה הלאומית, היא תערוכה של הצייר האמריקאי יליד אירלנד שון סקאלי (Sean Scully), אשר היה מועמד פעמיים לפרס טרנר על עבודתו, שמוצגת כיום במוזיאונים הגדולים ביותר לאמנות ברחבי העולם.


סקאלי הציג את עבודתו באופן נרחב באירופה ובארה"ב, והוא עדיין מיוצג בתערוכות קבועות של אוספים פרטיים ובמספר מוזיאונים וגלריות ציבוריות נחשבים בעולם –


החל ממוזיאון המטרופוליטן לאמנות והמוזיאון לאמנות מודרנית בניו יורק ועד גלריית טייט בלונדון, המוזיאון האירי לאמנות מודרנית בדבלין ואפילו בגלריה הלאומית של אוסטרליה המרוחקת.



 תערוכה חדשה של שון סקאלי בלונדון


סקאלי נולד בדבלין וגדל בדרום לונדון, ובין השנים עבר ממקום למקום, כאשר כל מקום השאיר עליו רושם שונה שתרם להתפתחותו כיוצר וצייר.


כיום הוא עובד וחי בין היתר בניו יורק, במינכן ובברצלונה. הוא למד אמנות במכללת קרוידון ובאוניברסיטת ניוקאסל שבאנגליה, ואף היה פרופסור באקדמיה לאמנויות יפות במינכן.


היצירה המופשטת של סקאלי, נוקבת ופואטית, נבנית מפאנלים צבועים בשמן, לעתים קרובות עם צבע מיושם סמיך ליצירת משטחים עשירים ומרקמים.


באמצעות מוטיב הפסים המפורסם שלו, סקאלי יוצר נופים ואדריכלות, אופקים, שדות וקווי חוף; צורות ההרהור שלו הופכות תזכורות של חוויות אישיות ורגעים ייחודיים.


התערוכה מציגה את המסע האישי של סקאלי, מילדותו באירלנד ובאנגליה ועד המדינות בהם הוא עובד וחי כיום, שגרמה לו להעריך באופן עמוק את הצבע ואת כוח הציור.


התערוכה נקראת בפשטות "כוכב הים: שון סקאלי בגלריה הלאומית" (או באנגלית Sea Star: Sean Scully at the National Gallery) והיא מושפעת מציור אחר שמוצג בגלריה הלאומית, The Evening Star ,של צייר הנופים האנגלי המוערך ויליאם טרנר.


תערוכה חדשה של שון סקאלי בלונדון – מודיעין שלום:


מתי: מה-13 באפריל עד ה-11 באוגוסט 2019.


שעות פעילות: כל יום מ-10 בבוקר עד 6 בערב. בשישי המקום פתוח עד 9 בערב.


מחיר: חינם. איפה: Ground Floor Galleries בגלריה הלאומית שבלונדון.


תחנת טיוב קרובה: Charing Cross.


אהבתם לקרוא על תערוכה חדשה של שון סקאלי בלונדון? חכו, יש עוד!


אם אהבתם לקרוא על התערוכה, דעו לכם שיש עוד המון תערוכות קבע ותערוכות מתחלפות בלונדון שרק מחכות שתגלו אתכם. הצטרפו יחד איתי אל סיורי אמנות בעברית בלונדון בהדרכתי ויחדיו נטייל בגלריות ובמוזיאוני האמנות המובילים בלונדון ונראה את העיר מנקודת מבט אחרת ואמנותית.


סיורי אמנות בלונדון בהדרכתי כוללים תמיד ביקורים בתערוכות משתנות לצד תערוכות קבועות, מה שמאפשר לכם להיות בעניינים ולבקר בתערוכות זמניות וחשובות בזמן הביקור שלכם בלונדון. כך שכל חודש, התוכן בסיורים שלי משתנה מה שהופך אותם למעודכנים ולתמיד רלוונטים.


אני מדי חודש בוחרת בפינצטה את התערוכות אותם תבקרו יחד איתי, כך שאפשר לעשות איתי 2 סיורים באותו חודש ועדיין לראות דברים אחרים לגמרי. בחלק מהסיורים שלי אפילו נפגוש את אוצרי התערוכות, והתכנים בסיורים מתאימים לכולם – מהקטנים ביותר ועד לגדולים.


להזמנת סיור פרטי או קבוצתי היכנסו לעמוד צור קשר, מלאו את הטופס ואדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי עם כל הפרטים והמחירים.


להזמנת סיורים מודרכים בלונדון בעברית ניתן ליצור איתי קשר גם דרך הוואטסאפ במספר 447952302561+ או לשלוח לי מייל לאימייל calanit.sc@gmail.com.

947 views0 comments
bottom of page