top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

סיורי אמנות בלונדון המותאמים לילדים

Updated: Oct 2, 2019

סיורי אמנות בלונדון המותאמים לילדים קטנים וגדולים

סיורי אמנות בלונדון המותאמים לילדים
סיורי אמנות בלונדון המותאמים לילדים

סיורי אמנות בלונדון המותאמים לילדים מיועדים למשפחות עם ילדים אשר מגיעות ללונדון ומעוניינות לקבל חוויה מרתקת ומיוחדת בנושא האמנות בלונדון.


סיורי אמנות בעברית בלונדון הם חוויה מעשירה, מלמדת ומהנה, גם לילדים וגם למבוגרים.


בסיורים הללו יחשפו הילדים לאמנות המשלבת מולטימדיה, סאונד, וידאו ועוד, יכירו סגנונות אמנות שונים ומגוונים וילמדו על יצירות מפורסמות ומפורסמות פחות.


סיורים מודרכים בלונדון בעברית בעקבות האמנות המכוונים לקהל של ילדים ובני עשרה הם סיורי אמנות הרבה יותר קלילים ועם תכנים צעירים כדי לגרום לילדים להתעניין ביצירות אותם נבקר וכדי לעורר את סקרנותם תוך כדי הסיור.


הסיור מלווה בהפעלה יצירתית באמצעות ציור/רישום באייפד, טאבלט או נייר ועיפרן.


אם אתם מעוניינים להזמין סיורי אמנות ואתם מגיעים עם ילדים קטנים או גדולים אתם יכולים להזמין אצלי מראש סיור פרטי שיותאם כמו כפפה ליד עבור הילדים שלכם כך שהתכנים בסיור יגרמו גם להם מחד גיסא וגם לכם מאידך גיסא להתעניין, להסתקרן, ללמוד ולהתלהב.


אם הגעתם ללונדון כדי לחגוג את בר המצווה או בת המצווה של ילדיכם או לחילופין הגעתם כדי לחגוג יום הולדת תוך שימת דגש מיוחד על ילדיכם, סיורים בלונדון הם דרך נהדרת להעשיר את הידע של הילדים ולמלא אותם בתרבות ובהיסטוריה.


אחרי הכל, בלונדון לא חסר אטרקציות תיירותיות המתאימות לילדים - אם זה מוזיאון מדאם טוסו המציג בובות שעווה של סלבריטאים, גן חיות ואקווריום או הסטודיו של הארי פוטר.


אך ילדים שמתחברים לאמנות, וגם אלו שלא, יוכלו בעזרת סיורים בעברית בלונדון לצלול יחד איתי, כלנית שכנר-לאופר, אמנית וצלמית, לתוך העולם הנפלא של האמנות דרך מוזיאונים ותערוכות שלא ישאירו אף משתתף בסיור אדיש או משועמם ולעומת אטרקציות אחרות בלונדון המיועדות לילדים, הילדים ייצאו מכאן עם ערך מוסף.


אני מזמינה אתכם לצאת משגרת היום יום בלונדון ולהצטרף אלי לשעתיים-שעתיים וחצי קסומות שכל כולם מוקדשות לאמנות, ולגרום לילדים שלכם להתאהב באמנות, ומכל החוויות שלהם בלונדון, לזכור את הסיור במיוחד.


צרו קשר עכשיו להזמנת סיורי אמנות בלונדון המותאמים לילדים !


מגיעים ללונדון בקרוב ומתעניינים בהזמנת סיורי אמנות בלונדון שיתאימו לילדים וגם לכם המבוגרים? אני מזמינה אתכם למלא את הפרטים בעמוד צור קשר - כל פניה זוכה למענה וטיפול מהירים. כמו כן ניתן גם ליצור איתי קשר בפלאפון דרך שיחה או הודעה בוואטסאפ למספר 447952302561+ או בשליחת הודעה למייל calanit.sc@gmail.com לקבלת פרטים נוספים על הסיורים והזמנות. כבר יוצאים מהאתר? אל תשכחו לעשות לי לייק בעמוד הפייסבוק שלי! למידע נוסף על הסיורים שלי ועל האמנות בלונדון בכלל היכנסו לבלוג שלי.

19 views0 comments
bottom of page