top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

סיורים בעברית בלונדון על אמנות

Updated: Oct 2, 2019

סיורים בעברית בלונדון על אמנות עם כלנית


סיורים בעברית בלונדון על אמנות של כלנית שכנר-לאופר יכניסו אתכם בתוך זמן קצר לעולם האמנות של בירת אנגליה ובריטניה ואל מאחורי הקלעים.


סיורים בעברית בלונדון על אמנות
סיורים בעברית בלונדון על אמנות

סיורי אמנות בעברית בלונדון זו דרך נהדרת לקחת הפסקה מהטיולים ומשגרת היום-יום בלונדון ולהקדיש זמן לאמנות בה תוכלו לרדת לשורשיי האמנות-


אם זה בלגלות מידע על יצירות אמנות מפורסמות ויצירות מפורסמות פחות, לשמוע מה עומד מאחורי כל ציור ואף לזכות למפגש עם האמנים שיצרו את היצירות (בלעדי לסיורי אמנות של כלנית) ולדבר איתם ולקבל השראה על העבודה, על דרך היצירה והמסר.


אם אתם לא מסתפקים בצפייה ביצירות אמנות ואוהבים לחקור, לגלות וללמוד - סיורי אמנות בלונדון בהדרכת כלנית הם בגדר חובה עבורכם במהלך כל ביקור לונדון!


סיורים אלו של כלנית שאורכים שעתיים-שעתיים וחצי כל סיור נבנו באופן אישי על ידיה והם גם מלווים על ידה.


בסיורי אמנות בלונדון של כלנית תקבלו מכלנית ליווי צמוד ובמהלכו היא תפרש ותסביר לכם רעיונות שעומדים מאחורי היצירה ותיתן לכם סקירה מפורטת על הזמרים באמנות ועל התקופה בה צוייר הציור כדי להבין מה הניע את היצירה באותה תקופה.


אם אתם מחפשים סיורים מודרכים בלונדון בעברית בדגש על אמנות, הגעתם למקום הנכון.


כמו כן, ברשותכם לבחור איזה מוזיאון הכי מעניין אתכם בלונדון, שאתם בכל מקרה מתכוונים ללכת אליו, וכך תוכלו לקבל בו את הסיור של כלנית.


בין המוזיאונים והגלריות הללו ניתן למנות את מוזיאון טייט מודרן, גלריות בשכונת מייפר, פיצרוביה, סוהו, נשיונל גלרי ונשיונל פורטרט גלרי.


סיורי האמנות של כלנית הם פרטיים וגם לקבוצות כך שלא משנה אם אתם מטיילים בודדים, זוגות או קבוצה גדולה של חברים / משפחה / עבודה ועוד.


הזמינו עוד היום סיורים בעברית בלונדון על אמנות עם כלנית!

מלאו את הפרטים שלכם בעמוד צור קשר ואחזור אליכם בהקדם האפשרי מיד לאחר קבלת הפניה. כל פניה זוכה למענה מהיר וטיפול.


רוצים לדבר איתי ישירות, להזמין סיורים או לשאול שאלה? ניתן לעשות זאת דרך שיחה בוואטסאפ למספר 447952302561+ או במייל calanit.sc@gmail.com.


לפני שאתם יוצאים מהאתר, אל תשכחו לעשות לי לייק בעמוד הפייסבוק שלי ולשמור איתי על קשר!


לעוד ממני עלי ועל הסיורי אמנות שלי בלונדון היכנסו לבלוג שלי.

73 views0 comments
bottom of page