top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

גלריות האמנות של בית סאמרסט

Updated: Oct 2, 2019

גלריות האמנות של בית סאמרסט – חובה לכל אוהבי האמנות שמגיעים ללונדון!

גלריות האמנות של בית סאמרסט הם ללא ספק מהגלריות החשובות והמעניינות ביותר בעיר, שלא כל התיירים יודעים עליהם ומחמיצים אותם בגלל זה כשהם מטיילים בלונדון – וחבל.


בית סאמרסט (Somerset House) הוא ארמון לשעבר שנחשב לאחד המבנים הגדולים והיפים ביותר בלונדון ואתר חובה מובהק לא רק לאוהבי סיורי אמנות בלונדון אלא לכל מי שאוהב סימני היכר מפורסמים ומרשימים.


היופי עוצר הנשימה של המקום הזה משך ועודנו מושך את תשומת הלב של הבמאים והמפיקים הגדולים ביותר בעולם שאימצו את המקום בתור סט צילומים, לכן אם המקום מוכר לכם זה כי בטח ראיתם את המקום בין היתר בסרטים "אקס מן: ההתחלה" או בסרט "הזדמנות אחרונה לאהבה" עם דסטין הופמן ואמה תומפסון.


בחזית הארמון יש מזרקה יפהפייה ומיוחדת שהמים שלה יוצאים מתוך הרצפה וגורמת לכל ילד, אפילו לאדיש ביותר, לרוץ לשחק בה.


בקיץ תמיד מוקרנים כאן סרטים תחת האוויר הפתוח ובחורף המקום כולו הופך לזירה ענקית של החלקה על הקרח עם עץ חגיגי שמוצב בזמן חג המולד.


אך אל תטעו – המקום הזה לא רק יפה מבחוץ, אלא גם מבפנים – בתוכו מחכים לכם בר, מסעדה ונוף יפה על האזור כולו, אך גולת הכותרת כאן היא ללא ספק התערוכות המתחלפות, הירידים, הגלריות הנהדרות שלו שלא יביישו מוזיאונים גדולים אחרים בעיר או בערים אחרות בעולם, כשרוב הביקור בתערוכות הוא בכלל ללא תשלום!


בתור מדריכת סיורי אמנות בעברית בלונדון, אני ממליצה לכם באופן אישי לא לפספס את גלריית קורטולד (Courtauld Gallery) המרהיבה שם מחכים לכם יצירות של גדולי הציירים ובין השמות החמים שהעבודות שלהם מוצגים כאן הם מונה וואך גוך.


גם למי שמתחבר לחפצים עתיקים מימי הביניים או לאמנות מהרנסאנס ימצא את עצמו כאן מהר מאוד.


עוד טיפ לפני שאתם מגיעים ללונדון הוא להיכנס לאתר הרשמי של בית סאמרסט ולראות איזו תערוכה או אירוע מיוחדים מתקיימים בזמן השהות שלכם בלונדון, כך שתוכלו לשלב את הביקור כאן עם סיורים בלונדון.

גלריות האמנות של בית סאמרסט – המלצה לתערוכה בספטמבר 2018


תערוכה מומלצת שכדאי לבקר בבית סאמרסט אם אתם מגיעים ללונדון עד ה-23 לספטמבר 2018 היא תערוכת London Design Biennale 2018 שיכולה לקחת מהטיול שלכם שעה אחת ועד יום ביקור שלם.


התערוכה מוקדשת לנושא של רגשות מדיניות ועוסקת במתן רעיונות ומענה לשאלות גדולות כמו הגירה, זיהום, אנרגיה, שיוויון חברתי ועוד.


על הדרך המבקרים בתערוכה נהנים מחידושים, יצירות אמנות ופתרונות עיצוב נהדרים ומעוררי השראה.


לפרטים נוספים על התערוכה לחצו כאן.


צרו קשר עוד היום להזמנת סיורי אמנות בלונדון בהדרכתי !


הצטרפו אלי במהלך הביקור שלכם בלונדון אל סיורים בעברית בלונדון שכל כולם עוסקים באמנות, כאשר נבקר יחדיו בגלריות ובמוזיאונים המובילים ביותר בעיר.


מלאו את הפרטים בעמוד צור קשר ואחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים והעלויות!


אני זמינה אליכם גם באופן ישיר בוואטסאפ שלי 447952302561+ או במייל calanit.sc@gmail.com.

שמרו על קשר - ועשו לי לייק בעמוד הפייסבוק שלי.


לניוזלטר שלי כבר נרשמתם? הרשמו עכשיו.


עוד על כל מה שמעניין בסצנת האמנות בעיר בבלוג שלי .

131 views0 comments
bottom of page