top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

ביל ויולה פוגש את מיכלאנג'לו – תערוכה מומלצת בלונדון

Updated: Oct 2, 2019

ביל ויולה פוגש את מיכלאנג'לו – תערוכה מומלצת בלונדון שאסור לכם להחמיץ!



ביל ויולה פוגש את מיכלאנג'לו – תערוכה מומלצת בלונדון

ביל ויולה פוגש את מיכלאנג'לו – תערוכה מומלצת בלונדון שתפתח ב-26 בינואר עד ה-31 במרץ 2019 ב- Royal Academy of Arts, עוד לא נפתחה וכבר עושה גלים ברחבי בירת הממלכה המאוחדת, לונדון.


התערוכה, שנקראת "ביל ויולה / מיכלאנג'לו: חיים, מוות, לידה מחדש" (באנגלית: Bill Viola / Michelangelo: Life Death Rebirth) היא התערוכה הראשונה של האקדמיה המלכותית לאמנויות בלונדון שמוקדשת כל כולה לוידאו ארט.


התערוכה מפגישה שני אמנים שונים לגמרי מתקופות זמן שונות: מיכלאנג'לו שהיה צייר, פסל ואדריכל איטלקי (והרשימה עוד ארוכה...) מפורסם שנחשב לדמות בולטת בעולם האמנות בכלל ובתקופת הרנסאנס בפרט, ואת האמן ביל ויולה, אמן וידאו-ארט אמריקאי מוערך.


למרות שיש בין שני האמנים הללו תקופת זמן ארוכה של בערך 500 שנים וגם תחומי האמנות שלהם שונים (אחרי הכל, בתקופה של מיכלאנג'לו לא היה וידאו ארט), יש ביניהם מכנה משותף והוא ליצור אמנות שעוסקת באירועים טבעיים ובחוויות אנושיות כמו מוות, חיים, לידה ועוד – ומכאן גם שם התערוכה.


בתערוכה המרתקת הזו שמפגישה את עבודתו של ביל ויולה עם רישומים מרהיבים של מיכלאנג'לו, יוצרת חילופי אמנות בין שני אמנים גדולים, כל אחד בתחומו ובזמן שלו, ומאפשרת למבקר לראות עבודות מרכזיות וחשובות מהקריירה הארוכה של ויולה לצד הציורים הגדולים של מיכלאנג'לו.


לעוד המלצות על תערוכות נוספות בלונדון, היכנסו לבלוג שלי .

פרטים נוספים על ביל ויולה פוגש את מיכלאנג'לו – תערוכה מומלצת בלונדון

תאריכים: 26 בינואר עד ה-31 במרץ 2019.


שעות פעילות: כל יום מ-10 בבוקר עד 6 בערב. בימי שישי עד 10 בערב.


איפה: Royal Academy of Arts.


תחנת טיוב קרובה: Piccadilly Circus Station.


מחיר: 20 ליש"ט (18 ליש"ט ללא תרומה).


להזמנת כרטיסים ופרטים נוספים לחצו כאן.

הירשמו עוד היום לסיורי האמנות שלי בלונדון לחוויה אמנותית בלתי נשכחת ברחובות בירת הממלכה!


לאחר שקראתם את הפוסט על ביל ויולה פוגש את מיכלאנג'לו – תערוכה מומלצת בלונדון, אני שמחה לבשר לכם שזו לא התערוכה היחידה המומלצת בעיר בזמן הקרוב, ויש עוד המון תערוכות נהדרות ובגדר חובה שרק מחכות שתגלו אותם.


אני מזמינה אתכם להצטרף אל סיורי אמנות בלונדון בהדרכתי, במסגרתם נטייל ונבקר במוזיאונים, הגלריות והתערוכות הכי שוות בזמן הביקור שלכם בלונדון, בהם לא רק נצפה ביצירות האמנות החשובות והיפות ביותר בעולם אלא גם נבין מה עומד מאחוריהם, נפגוש אוצרי תערוכות בחלק מהתערוכות, נלמד מה הרקע והרעיון לכל יצירה ועוד המון הפתעות נוספות.


סיורי אמנות בעברית בלונדון בהדרכתי לא ישאירו אף מבקר משעמם או אדיש והם מומלצים לזוגות, לבודדים ולמשפחות עם ילדים. זו ההזדמנות שלכם לערוך סיור שונה ומיוחד בבירת אנגליה שיישאר בתור חוויה לכל החיים ויגרום לכם להעריך ולאהוב אמנות עוד יותר!


להזמנות ופרטים נוספים היכנסו לעמוד צור קשר ומלאו את הטופס, ואדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי.


ניתן לכתוב לי או להתקשר אלי להזמנת סיורי גלריות בלונדון גם בוואטסאפ 447952302561+ או לשלוח לי מייל לכתובת calanit.sc@gmail.com.


אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק שלי, לעשות לייק ולקבל עדכונים והמלצות מדי שבוע על כל מה שחדש בלונדון!

257 views0 comments
bottom of page