top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

תערוכות אמנות מומלצות בדה סטנדרד 180 שבלונדון

אתם בטח יודעים שתמיד יש לעיר מה לחדש כשזה קשור לאמנות – בין אם זה בתערוכות החדשות והמתחלפות שלה ועד הגלריות הקטנות שלא כולם מכירים, לשם אני דואגת לקחת אתכם כמובן בסיורי האמנות שלי בעיר.


אחד מהם הוא מקום מיוחד אחד שאני אוהבת במיוחד שלא הרבה מכירים בשם "The Standard 180", שאני ממליצה לכם בחום להוסיף לרשימת האטרקציות שלכם בעיר.


זהו למעשה מרכז תרבותי השוכן בתוך בניין אייקוני מפורסם שפעם היה מטה ה-BBC, והיום תמצאו בו חלל הפקה גדול המארח תערוכות אמנות מיוחדות לצד חללי עבודה לאמנים, מועדון לילה, ספא ואפילו מועדון בריאות-


או בקיצור, כל מה שמגניב, תוכלו למצוא בבניין אחד בעיר. וזה מבלי לציין שהוא מעניק תמיכה ונותן במה לאמנים צעירים ובכך מעודד אותם לצמוח וליצור.


כאוהבי אמנות, ובטח מודרנית ומוחשית, המקום הזה לא ישאיר אתכם אדישים –


באמצעות הקרנות מיוחדות, עבודות וידאו מרהיבות, סאונד איכותי ואינסטלציות יפהפיות, הכניסה לתערוכות בבניין מטשטשת את גבולות האמיתי ולפעמים נדמה שנכנסים לחלל וירטואלי או לעולם אחר.


לכן אני תמיד דואגת להתעדכן ולבדוק מה חדש במקום המיוחד הזה, ולשמחתי יש בו ממש עכשיו, בחודשים הקרובים (סתיו 2022), שתי תערוכות שאסור לפספס:


Richard Mosse — Broken Spectre


יצירה חדשה וגדולה של ריצ'רד מוסה (Richard Mosee), אמן עטור פרסים, שמוצגת כאן בהופעת בכורה ועומדת לקחת אתכם למסע סוחף בלב יער האמזונס שנחשב לאחד משבעת פלאי עולם הטבע.


מייצב הווידאו המרהיב צולם במשך 3 שנים בחלק הברזילאי של יער הגשם הגדול בעולם, והוא מציג את האתגרים שהיער עומד בהם כיום עם שינויי האקלים.


מלבד המיצב תוכלו ליהנות גם מצילומים מרהיבים שיצר מוסה אשר גם הם כמו מיצב הווידאו, מוצגים כאן לראשונה.


Still from Broken Spectre, 2022, five channel 4K video with 20.4 surround sound Courtesy of the artist, Jack Shainman Gallery, New York and carlier | gebauer, Berlin/Madrid. © Richard Mosse Co-commissioned by the National Gallery of Victoria, VIA Art Fund, the Westridge Foundation and Serpentine Galleries.

Universal Everything — Lifeforms


התערוכה השנייה המוצגת כאן עכשיו היא קולקטיב אמנות ועיצוב מדיה המאגד בתוכו מספר מיצבים בלתי צפויים המשתנים כל הזמן ואף משלבים אינטראקציה עם הציבור.


למרות שהמוצגים במיצבי הווידאו לא אנושיים, נדמה שלכל אחת ואחת מהם יש אופי, בין אם זה בדרך שהם זזים על המסך ועד הצורה שלהם, וזה בדיוק מה שהתערוכה הזו מנסה לעשות-


לגרום לצופה "להאניש" דמויות ולתת להם חיים. והאמת? שלא צריך להתאמץ, כי הם פשוט מתעוררים לחיים בעצמם, כך שרק צריך להתבונן ולשאוב מהם השראה.


Universal Everything, Superconsumers, 2019, 3 x video and stereo sound. Commissioned by Hyundai LIVART ArtLab.


כל המידע על תערוכות האמנות בדה סטנדרד 180:


מתי: עד ה-4 בדצמבר 2022.


איפה: 180 The Strand.


שעות פעילות: כל יום 10:00-18:00. בימי שישי עד 19:00.


תחנת טיוב קרובה: Temple.


מחיר: יש לרכוש כרטיס לכל תערוכה בנפרד. הזמנת הכרטיסים היא לפי שעה וניתן להזמין אותם באתר של דה סטנדרד 180.


רוצים עוד אמנות בלונדון? הגעתם למקום הנכון!


הצטרפו אלי לסיור אמנות בלונדון במהלכו נבקר בכל התערוכות שכולם מדברים עליהם עכשיו בעיר, לצד תערוכות, גלריות אמנות ומקומות שאסור לכם לפספס.


להזמנת סיור יש למלא ולשלוח את הפרטים שלכם בטופס צור קשר באתר שלי בקישור הבא ואדאג לחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים.


כמו כן ניתן גם ליצור איתי קשר דרך הוואטסאפ 447952302561+ או במייל calanit.sc@gmail.com.


עוד המלצות לתערוכות מעניינות בלונדון מחכות לכם באתר שלי – לחצו כאן כדי לקרוא.

617 views0 comments
bottom of page