top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

המלצה על תערוכת הקיץ בלונדון

המלצה על תערוכת הקיץ בלונדון – שהפכה השנה לתערוכת חורף!

המלצה על תערוכת הקיץ בלונדון
Installation view of the Summer Exhibition 2020 (6 October 2020 – 3 January 2021) at the Royal Academy of Arts, London. Photo: © Royal Academy of Arts / David Parry

המלצה על תערוכת הקיץ בלונדון הפכה למסורת בבלוג שלי – וכמו שמסורת לא שוברים, גם התערוכה, שמתקיימת ברציפות יותר מ-250 שנה (!!!) בעיר, נפתחת גם השנה ללא יוצא מן הכלל.


אך להבדיל משנים קודמות, תערוכת הקיץ השנתית בלונדון לא תתקיים השנה בקיץ, כמו שמעיד השם, אלא בחורף –


זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שהתערוכה נופלת בחורף, אך לאור השנה הלא פשוטה שעברה על העולם בכלל ועל לונדון ועולם האמנות בפרט – עצם העובדה שהתערוכה מתקיימת השנה היא הישג.


התערוכה נחשבת לאחת מתערוכות האמנות המודרניות הכי חשובות בעולם, ולתערוכת האמנות הפתוחה הגדולה ביותר בעולם המציגה כל סוג אמנות אפשרי:


הדפסים, ציורים, סרטים, צילומים, פיסול, עבודות אדריכלות ועוד – כל מה שאתם אוהבים ויכולים לדמיין נמצא בתערוכה הזו.


כל שנה מוצגים בתערוכה, שנערכת ע"י האקדמיה המלכותית לאמנויות בלונדון, יצירות של אמנים מובילים לצד כישרונות צעירים ושמות חדשים.


ביקור בתערוכה נחשב לאחת האטרקציות החשובות בשנה עבור חובבי האמנות: בין אם הם אלו שאוהבים לצפות באמנות חדשה וטובה ובין אם מדובר באספנים שרוצים להתחדש "ולקשט" את ביתם ביצירות חדשות.


כל אמן שרוצה להציג את יצירתו בתערוכה יכול להגיש בקשה רשמית, כאשר כל יצירה עוברת ועדת אמנים שבוחרת את היצירות הכי טובות שיוצגו בתערוכה.


לפי המסורת, בכל שנה בוחרים בועדת שיפוט אמן ש"ינצח" על הפקת התערוכה ויאצור אותה. השנה נבחרו צוות האמניות, בוגרי הרויאל אקדמי Jane and Louise Wilson.


כך, שלמעשה, כל יצירה שתראו בתערוכה מיועדת למכירה. כל הכנסה מהכרטיסים ומהרכישות עוזרים לממן את פעילויות האקדמיה (שלא זוכה למימון ממשלתי, למרות שמה), לעודד אמנות ולעזור לאמנים עצמם.


לא חייבים לקנות שום יצירה בתערוכה כדי ליהנות ממנה, כי כל אחד יכול למצוא בה משהו שהוא אוהב:


בין שמות האמנים המוכרים שתוכלו לראות יצירות שלהם השנה ניתן למנות את טרייסי אמין (Tracey Emin) שאני מאוד אוהבת, את רבקה הורן (Rebecca Horn), את אנסלם קיפר (Anselm Kiefer), את ג'וליאן שנאבל (Julian Schnabel) ואת איי ווייווי (Ai Weiwei) שיש לו עוד תערוכה מצוינת עכשיו המוצגת בלונדון, עליה תוכלו לקרוא במאמר החדש שלי כאן.


המלצה על תערוכת הקיץ בלונדון
Installation view of the Summer Exhibition 2020 (6 October 2020 – 3 January 2021) at the Royal Academy of Arts, London. Photo: © Royal Academy of Arts / David Parry

לא רק המלצה על תערוכת הקיץ בלונדון – להלן כל הפרטים שחשוב לדעת:


מתי: מה-6 באוקטובר עד ה-3 בינואר 2021.


איפה: האקדמיה המלכותית לאמנויות (Royal Academy of Arts).


שעות פעילות: פתוח כל יום בשעות 10:00-18:00. כניסה אחרונה תתאפשר חצי שעה בלבד לפני שעת הסגירה.


מחיר: 22 ליש"ט למבוגר (20 ליש"ט ללא תרומה).


תחנת טיוב קרובה: Piccadilly Circus.


להזמנת כרטיסים לתערוכה לחצו כאן.


בואו לסייר איתי בלונדון ולראות את כל תערוכות האמנות החדשות והוותיקות בעיר!


אם יש משהו שהאמנות לימדה אותי ואת כל המוזיאונים, הגלריות והתערוכות בלונדון בתקופה האחרונה, היא שהאמנות מציעה תקווה ומפלט להסחות דעת יומיומיות מהמצב החדש בעולם.


באופן מפתיע, או שלא, דווקא עכשיו, בתקופה הזו נפתחות בעיר תערוכות אמנות רבות ומרתקות שאסור לכם להחמיץ.


אני מזמינה אתכם להסיח את דעתכם מהמצב ולהצטרף אל סיורי אמנות בלונדון בהדרכתי, אשר פועלים כרגע באופן מצומצם ובהתאם להנחיות.


הסיורים שלי הם קטנים ואישיים עד 5 איש בקבוצה בלבד, וכל המטיילים לאורך כל הסיור (כולל אני) עוטים מסיכות ומגיעים עם ג'ל חיטוי לידיים.


להזמנת סיורי אמנות בעברית בלונדון ולקבלת מידע נוסף, היכנסו לקישור הבא , מלאו ושלחו את הטופס ואחזור אליכם עד 24 שעות.


לנוחיותכם ניתן לפנות אלי גם בוואטסאפ 447952302561+ או במייל calanit.sc@gmail.com.

226 views0 comments
bottom of page