top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

תערוכת אמנות של אליס ניל בלונדון

התכוננו לראות צד באמנות שטרם ראיתם עם התערוכה הקרובה של ציוריה של אליס ניל!


אם אתם נמצאים בין פברואר למאי 2023 בלונדון, כדאי לכם מאוד להזמין כרטיסים אל תערוכת האמנות של אליס ניל (Alice Neel) בלונדון:


ניל הייתה ציירת אמריקאית שנחשבת בעיני רבים לאחת הציירות הגדולות במאה ה-20:


ידועה בתיאורים של אנשים אמיתיים ובפלטת הצבעים התוססת שלה, עבודתה של ניל בטוח תעורר בכם השראה ותשמח אתכם.


היצירות שלה הן השתקפויות יפות וכנות של חיי היומיום, והן לוכדות בצורה מושלמת רגעים בזמן שרבים יכולים להתחבר אליהם.


עם מגוון של סגנונות ונקודות מבט, עבודתה של ניל חושפת משהו חדש לצופה בכל צפייה – וזו הסיבה שהביקור בתערוכת האמנות הזו בברביקן היא בגדר חובה למי שנמצא בתקופה הזו בלונדון!


Alice Neel Rita and Hubert, 1954 © The Estate of Alice Neel Courtesy The Estate of Alice Neel

מה אתם הולכים לראות בתערוכה?


התערוכה הזו עוד לא נפתחה וכבר היא מתגאה בתואר "התערוכה הגדולה עד היום בבריטניה לעבודות של האמנית האמריקאית אליס ניל", לכן חובבי אמנות רבים כבר סימנו את התערוכה כאחת מתערוכות החובה לחורף 2023.


אליס ניל (1900-1984) הייתה אומנית שלכדה באופן מעורר השראה את הקשר החברתי והפוליטי של המאה ה-20 בתוך דיוקנאותיה-


לכן תוכלו להבחין ברבות מציוריה באנשים "הפשוטים", או במילים אחרות – האנשים הרגילים שלא נהגו לצייר באותה תקופה בה פעלה ניל, שרצתה להביא לקדמת הבמה את האנשים מהשוליים:


לכן רבים מהדמויות בציורים שלה הם מנהיגי פועלים, ילדים מקבוצות אתניות שונות, אפרו-אמריקאים, נשים בהריון, פעילי זכויות אזרח ואפילו אמנים קווירים – כן כן, כבר אמרתי לכם שהיא הקדימה את זמנה?


למרות שהיא לא זכתה להכרה משמעותית במהלך רוב חייה, והיא אף סומנה ע"י ה-FBI כקומוניסטית, רק בשנות ה-70 היא החלה לקבל את הכבוד שמגיע לה והיום היא אף נחשבת לסמל פמיניסטי ומקור השראה לדור האומנים הצעיר.


התערוכה החדשה היא הזדמנות נהדרת להיחשף לציוריה היפים והנוגעים של האומנית המהוללת, והוא שיתוף פעולה מיוחד של ברביקן עם מרכז פומפידו בפריז (גילוי נאות, אני ראיתי את התערוכה במרכז פומפידו באוקטובר 2022 והתערוכה מאוד מרשימה בהיקף העבודות ובגיוון שלהן).


בתוך התערוכה מחכים לכם יותר מ-70 פורטרטים שיצרה ניל במהלך הקריירה הארוכה שלה, לצד צילומי ארכיון וסרטים בהם היא מספרת על העבודה שלה ועל תהליך היצירה.


כל המידע על תערוכת האמנות


מתי: מה-16 בפברואר עד ה-21 במאי 2023.


איפה: מרכז האמנויות ברביקן (Barbican Arts Centre)



איך להגיע לגלריה: הקו הסגול/הצהוב/הוורוד לתחנת הטיוב Barbican.


מחיר: כרטיס סטנדרטי עולה 18 ליש"ט (לא כולל דמי הזמנה של 1.50 ליש"ט).


חכו, יש לי עוד אמנות להראות לכם בעיר!


מי אמר שלונדון אפרורית? הצטרפו אלי לסיור אמנות בלונדון שיכניס לכם המון צבע, אור והשראה בין התערוכות היפות והכי רלוונטיות בעיר נכון לזמן ביקורכם.


הבטיחו את מקומכם עוד היום והזמינו סיור אמנות בעברית בלונדון באמצעות מילוי ושליחת טופס צור הקשר באתר שלי בקישור הבא ואחזור אליכם בהקדם.


יותר מאשמח אם תעקבו אחרי באינסטגרם המושקע שלי -תעשו לי עוקב וגם שם תוכלו להתעדכן בהייליטס של הסיורים שלי ובתערוכות נבחרות בקישור כאן.


כמו כן ניתן לפנות אלי להזמנות ולפרטים נוספים גם בוואטסאפ 447952302561+ או במייל calanit.sc@gmail.com.

נתראה בקרוב – אני ולונדון כבר מחכים לכם!

323 views0 comments
bottom of page