top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

תערוכת הקיץ השנתית של האקדמיה המלכותית לאמנויות

Updated: Oct 2, 2019

תערוכת הקיץ השנתית של האקדמיה המלכותית לאמנויות בלונדון


אם אתם מגיעים ללונדון הקיץ, ואתם מתעניינים בהזמנת סיורי אמנות בלונדון, ונמצאים בעיר עד ה-19 באוגוסט 2018, כדאי לכם להגיע לתערוכת הקיץ השנתית של האקדמיה המלכותית לאמנויות, שהיא תערוכה ענקית של אמנות עכשווית המתקיימת כל קיץ משנת 1769 (והשנה הם בסימן חגיגות התערוכה ה-250).


בתערוכה תמצאו 1,300 יצירות של אמנים מפורסמים ומוכרים כמו  דייוויד הוקני ואניש קאפור לצד אמנים מוכרים קצת פחות. 


יש כמה דברים בתערוכה הזו שהופכים אותה לאהובה ומבוקשת במיוחד:


Chris Orr MBE RA The Fauves Picnic Silkscreen 55 x 75cm John Bodkin / Dawkinscolour
Chris Orr MBE RA The Fauves Picnic Silkscreen 55 x 75cm John Bodkin / Dawkinscolour

כל אחד בעצם יכול להגיש בקשה להציג את יצירתו כאן (כמובן לאחר אישור של ועדת אמנים הבוחרת את היצירות) וכל היצירות המופיעות בתערוכה מוצעות גם למכירה.


תערוכת הקיץ היא בין האטרקציות האהובות ביותר על ידי אוהבי אמנות. בין השנים הרבות בה התערוכה פועלת (250 שנה - מספר שלא הולך ברגל...) עזרה להמון אמנים מפורסמים לזכות בהצלחה ובהכרה.


השנה, נחשבת התערוכה, לכבוד חגיגות 250 שנה לתערוכה, לגדולה ביותר בהיסטוריה והיא תואמה ע"י ועדה של אקדמאים בראשות האמן גרייסון פרי, שהנו אחד האמנים הבולטים ביותר בסצינת האמנות הבריטית , זוכה פרס טרנר היוקרתי לשנת 2003 המפורסם בזכות עבודותיו שהנן בין מגדריות.


בנוסף, יש אירועים רבים נוספים מלבד התערוכה והוא פסל מרהיב של אניש קאפור בחצר ועוד מתקנים מיוחדים ברחבי הווסט אנד שנועדו לחגוג ולציין 250 שנה לתערוכה ברחבי העיר.


אם אתם רואים במהלך סיורים בלונדון שבאתרים מרכזים ביותר בעיר כמו כיכר פיקדילי, בונד סטריט, רחוב ריג'נט ועוד הותקנו מעל 200 דגלים מיוחדים - אלו דגלים המציינים את תערוכת הקיץ של האקדמיה המלכותית לאמנויות. 


מחיר הכניסה לתערוכה הוא 16 ליש"ט (18 ליש"ט עם תרומה, בהתאם לרצונכם). לפרטים נוספים והזמנת כרטיסים לחצו כאן.


רוצים עוד אמנות? אתם מוזמנים ליצור איתי קשר להזמנת סיורי אמנות בעברית בלונדון (וגם באנגלית אם אתם באים עם חברים/משפחה שדוברים אנגלית) בהם נעבור בין הגלריות והמוזיאונים החשובים ביותר בתחום האמנות בלונדון ונלמד בקרוב על היצירות המוצגות בהם.


צרו איתי קשר עוד היום להזמנת סיורי אמנות בלונדון

אתם מוזמנים למלא את הפרטים בעמוד צור קשר ואחזור אליכם מיד לאחר קבלת הפניה עם כל הפרטים, העלויות והמידע על סיורי האמנות שלי ברחבי לונדון.


כמו כן ניתן גם ליצור איתי קשר בוואטסאפ דרך שיחה או הודעה למספר 447952302561+ או ע"י שליחת מייל לכתובת calanit.sc@gmail.com.


לייק בעמוד הפייסבוק שלי עשיתם? שמרו איתי על קשר ותקבלו מדי שבוע עדכונים והמלצות על כל מה שקשור לאמנות בלונדון!


לעוד מידע עלי, על הסיורים שלי ועל תערוכות אמנות בלונדון (ולא רק תערוכת הקיץ השנתית של האקדמיה המלכותית לאמנויות בלונדון) - היכנסו לבלוג שלי.

166 views0 comments
bottom of page