top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

תערוכה חדשה של טרייסי אמין בלונדון

Updated: Oct 2, 2019

תערוכה חדשה של טרייסי אמין בלונדון – "שבועיים של דמעות"



תערוכה חדשה של טרייסי אמין בלונדון
התמונה באדיבות http://whitecube.com. קרדיט לאמנית Tracey Emin

תערוכה חדשה של טרייסי אמין בלונדון בשם "טרייסי אמין: שבועיים של דמעות" (באנגלית: Tracey Emin-A Fortnight of Tears) עומדת להיפתח בקרוב ב- White Cubeשבלונדון ב-9 בפברואר עד 7 באפריל 2019.


טרייסי אמין היא אמנית אנגליה עכשווית הידועה ביצירות האישיות והאוטוביוגרפיות שלה. היא מרבה לעסוק בציור, רישום, פיסול, קולנוע, צילום ואפילו בתפירה ובכיתוב בניאון.


בעבר הייתה עליה תדמית שלילית במיוחד בעיקר לאור העובדה שהיא פרצה לתודעה בשנות ה-80 כחלק מקבוצת "האמנים הבריטים הצעירים"; קבוצת אמנים שהחלה להציג בלונדון בשנת 1988, ונחשבו ללא מוכשרים אלא רק כגימיק בגלל שיצרו אמנות מעוררת מחלוקת ובנושאים שהיו בזמנו בגדר טאבו כדי לעורר פרובוקציה.


כיום אמין נחשבת לאמנית מוערכת במיוחד באנגליה בפרט ובעולם בכלל ועבודותיה הוצגו ועדיין מוצגים ברחבי העולם.

אמין זוכה כיום להערכה ולהכרה רבה (היא חברת איגוד האקדמיה המלכותית לאמנות וגם חברה במסדר האימפריה הבריטית), מרצה ומנחה בכנסים ובמוזיאוני אמנות רבים ונחשבים.


היא נחשבת לאמנית אמיצה ופמיניסטית בזכות העבודות האישיות שלה המתעסקות בגוף שלה, בדברים אינטימיים ובנושאים שהם בגדר טאבו.


בין עבודותיה הקודמות והמפורסמות ניתן למנות את "כל מי שאי פעם שכבתי איתו 1963-1995" אשר היה למעשה אוהל ועליו שמות של כל האנשים שהאמנית שכבה איתם ואת היצירה "מיטתי" – מיצב של מיטה מבולגנת בה היא בילתה במשך כמה שבועות בעישון, שתייה, שינה ובקיום יחסי מין.


הישג נוסף ומשמעותי של האמנית היה ב-2007 כאשר היא נבחרה לייצג את בריטניה באירוע החשוב והיוקרתי של הביאנלה של ונציה ה-52, תערוכת אמנות עכשווית בינלאומית מפורסמת הנערכת מדי שנתיים בעיר ונציה שבאיטליה.


למרות שהרבה בריטים חששו שהיא תעורר סקנדל ואפילו מבוכה לממלכה בגלל סגנונה ויצירותייה השנויות במחלוקת, אמין הפתיעה את כולם והציגה תערוכת יחיד מיוחדת שנוצרה במיוחד בשביל הבינאלה בשם "אור שאול" אשר הייתה בנויה מטכניקות מגוונות של אמנות הכוללות צילום, וידאו, ציורים, רישומים, ניאון ופיסול.

תערוכה חדשה של טרייסי אמין בלונדון – מה אתם עומדים לראות ולמה לצפות


התערוכה מציגה את העבודות האחרונות של טרייסי אמין ומשתרעת על פני כל הגלריה שלWhite Cube, ומציגה למבקרים עבודות אמנות חדשות של היוצרת המיוחדת עם ציורים חדשים, צילומים, פסלים גדולים, סרטים, טקסט ניאון ועוד.


כל היצירות בתערוכה, כמו כל היצירות של אמין, הם מזיכרונות אישיים של היוצרת ועוסקים בקשת רחבה של רגשות – החל מצער וגעגועים ועד אהבה רוחנית.


אל תפספסו גם את סדרת הצילומים החדשה של אמין שנקראת בפשטות "נדודי שינה" – זהו אוסף תמונות שצולמו על ידי אמין באייפון שלה במהלך השנים האחרונות.


התמונות נבחרו לתערוכה באופן ספונטני כדי להמחיש תקופה של נדודי שינה, אי שקט וסערה פנימית, ומספקים עוד הצצה מיוחדת לחיי האמנית.


גם קולנוע הוא תחום שאמין מרבה לעסוק בו, ובתערוכה תוכלו לראות סרט חדש שלה המשתף באופן כן ומרגש על ההפלות שעשתה אשר השפיעו על עבודתה ועל יצירותיה.

לא רק תערוכה חדשה של טרייסי אמין בלונדון: הצטרפו לסיור אמנות מקיף בהדרכתי

הצטרפו אל סיורי אמנות בלונדון בהדרכתי ותזכו לבקר בכל המוזיאונים החשובים ביותר לאמנות בלונדון לצד התערוכות הכי מובילות ומדוברות נכון לזמן בו אתם נמצאים בעיר!


במסגרת סיורי אמנות בעברית בלונדון תוכלו לא רק לצפות ביצירות האמנות החשובות ביותר בלונדון אלא גם להכיר אותם לעומק, לשמוע על ההשראה, הסיפורים וההיסטוריה מאחוריהם באופן קליל, מרתק ומעניין ולבקר בתערוכות הכי חשובות בלונדון.


כל חודש, כל פעם מחדש, התוכן של הסיורים שלי משתנה כדי להבטיח שהסיורים יהיו עדכניים ורלוונטים לכל חודש בחודשו, ובכך להבטיח למצטרפים לסיורי האמנות שלי שהם רואים את המיטב ממה שלונדון מציעה להם בזמן הביקור שלהם בעיר.


כמו כן יש סיורים עם פעילויות לילדים אם אתם באים כמשפחה וגם בחלק מהסיורים אף נפגשים עם אוצרי התערוכות.

להזמנת סיור פרטי או קבוצתי היכנסו לעמוד צור קשר ומלאו את הפרטים, ואדאג לחזור אליכם כמה שיותר מהר.


להזמנת סיורים מודרכים בלונדון בעברית ניתן לפנות אלי גם בוואטסאפ 447952302561+ או או במייל calanit.sc@gmail.com.

334 views0 comments
bottom of page