top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

סיורי אמנות בעברית בלונדון

Updated: Oct 2, 2019

סיורי אמנות בעברית בלונדון לחוויה אמנותית בלתי נשכחת

סיורי אמנות בעברית בלונדון

סיורי אמנות בעברית בלונדון הם סיורים בלונדון שעוסקים אך ורק על נושא האמנות בפרט ועל האמנות בלונדון בכלל.


בלונדון לא חסר מה לעשות, והעיר מציעה המון סיורים רבים, שונים ומגוונים על כמעט כל נושא בעולם, החל מסיורים פשוטים על אתרי החובה בעיר ועד סיורים מיוחדים ושונים כמו סיור בעקבות ג'ק המרטש, סיור בעקבות הביטלס ועד סיורים בעקבות משפחת המלוכה.


אך באמצעות סיורי אמנות בלונדון בהדרכתי תוכלו לצאת לסיור מיוחד, מלא עומק, תוכן וידע עצום המסתתר לו מאחורי הציורים, הצילומים, הפסלים ועוד של לונדון.


לונדון היא גן עדן עבור אוהבי אמנות - בלונדון תמצאו מוזיאונים, גלריות ותערוכות אשר נוגעות לכל תחום באמנות שמדבר לכולם - החל מציור ופיסול ועד צילומים ווידאו.


אך גם אם אתם אוהבים אמנות והחלטתם שאתם רוצים לקחת סיור אמנות, סיורים מודרכים בלונדון בעברית הם הדרך הנוחה והטובה ביותר להכיר וללמוד על האמנות בעיר.


הרי אין כמו ללכת בלונדון עם מדריך ישראלי שמדבר עברית ומסביר על כל יצירות האמנות שאתם רואים לעומק ולעניין באשר מדריך שמדבר אנגלית עם מבטא בריטי.


אך גם אם אין לכם בעיה עם אנגלית בכלל ויש לכם משפחה או חברים מלונדון שתרצו לצרף לטיול אתכם - תוכלו לקחת עם כלנית סיור מודרך באנגלית כדי שכולכם תיהנו ותצאו מהסיור עם חיוך.


רק עם הדרכה תוכלו באמת להבין מה אתם רואים ולהכיל את מה שאתם מסתכלים עליו.


סיור אמנות בעברית בלונדון הוא בגדר חובה עבור כל מי שאוהב אמנות ומגיע ללונדון.


הסיור מוסיף המון לטיול ואין ספק שהוא בין הדברים שלא תשכחו במהלך הטיול שלכם ללונדון!


צרו קשר עם כלנית שכנר-לאופר להזמנת סיורי אמנות בעברית בלונדון למטיילים פרטיים או קבוצות !


מלאו עוד היום את הטופס בעמוד צור קשר ואחזור אליכם מיד לאחר קבלת הפנייה.


כמו כן ניתן לפנות אלי גם בוואטסאפ למספר 447952302561+ או על ידי שליחת מייל לכתובת calanit.sc@gmail.com לפרטים נוספים, הצעת מחיר, לשאלות ועוד.


אל תשכחו לעשות לי לייק בעמוד הפייסבוק ולקבל עדכונים מדי שבוע על הסיורים הקרובים שלי, תערוכות אמנות שאסור לכם לפספס וכל מה שקשור לאמנות בלונדון !


למידע נוסף על הסיורים וכתבות על תערוכות בלונדון היכנסו לבלוג שלי.

193 views0 comments
bottom of page