top of page
Search
  • Writer's pictureCalanit

בריג'נטס פארק Frieze Sculpture תערוכת האמנות

Updated: Oct 2, 2019


הכל על תערוכת האמנות Frieze Sculpture בריג'נטס פארק 2018


בריג'נטס פארק Frieze Sculpture תערוכת האמנות
בריג'נטס פארק Frieze Sculpture תערוכת האמנות

תערוכת האמנות Frieze Sculpture בריג'נטס פארק : יריד האמנות המודרנית החשוב ביותר בעולם, המתקיים בלב ליבו של ריג'נטס פארק.


ריג'נטס פארק הוא אחד הפארקים המפורסמים ביותר בלונדון והוא נמצא בלב ליבה של העיר.


חוץ מהעובדה שהפארק נחשב לאחד מהפארקים המלכותיים של לונדון ולאתר תיירות מובהק של תיירים שמגיעים כדי לנוח, להרגיש קצת טבע, "לברוח" קצת מהעיר הרועשת, לטייל בו במסגרת סיורים בעברית בלונדון ואף לבקר באתרים רבים שבפארק כמו גן החיות של לונדון האהוב.


מעכשיו ועד תחילת אוקטובר (עד ה-7 באוקטובר 2018 ליתר דיוק) יש לנו, אוהבי האמנות, עוד סיבה לבקר בו: תערוכת האמנות האהובה Frieze London שנחשבת לתערוכת האמנות העכשווית הגדולה ביותר לא רק בבריטניה, אלא בכל אירופה.


התערוכה האהובה הזו, אשר מתקיימת מדי שנה, מרתקת במיוחד ומהווה מוקד משיכה עצום של אוהבי אמנות מכל העולם, ולא רק במסגרת סיורי אמנות בלונדון.


כאן מגיעים שוחרי אמנות רבים כדי להרחיב את אוסף האמנות שלהם, כשכל עבודות האמנות שמוצגות בתערוכה מוצעות למכירה, לכל המרבה במחיר.


היריד הזה מסמן את פתיחת עונת התערוכות בעיר שנפתחת לאחר חופשת הקיץ, ואין ספק שאם אתם נמצאים בלונדון בין ה-4 עד ה-7 באוקטובר, כדאי לכם לבקר כאן.


סיורי האמנות בעברית בלונדון בהדרכתי סביב שבוע ה-Frieze יתקיימו ביום שישי ה-5 באוקטובר בשעה 10:30 - אל תהססו והזמינו מראש מקומות לסיור גלריות במייפר/סוהו כבר עכשיו!


תערוכת האמנות החיצונית והחינמית של Frieze Sculpture


שימו לב שיש עוד יצירות אמנות שלא מוצגות בתוך הגלריות, אלא מוצגות באוויר הפתוח של הגנים האנגליים בריג'נטס פארק, ממש ליד התערוכה המרכזית.


כאן תוכלו לשוטט בתערוכה חיצונית מדהימה הכוללת יצירות של כמה מהפסלים המפורסמים ביותר בעולם, ביניהם 25 יצירות שזכו לשבחים.


הכניסה חופשית והפסלים מוצבים בפארק כבר עכשיו, עד ה-7 באוקטובר, ומהווים בעצם "פרומו" לתערוכה שתתקיים בין ה-4 ל-7 באוקטובר.


הזמינו סיור בהדרכתי לתערוכת האמנות Frieze Sculpture בריג'נטס פארק!


להזמנת סיור בתוך תערוכת האמנות Frieze Sculpture בריג'נטס פארק או להזמנת סיורים בלונדון אחרים סביב האמנות בעיר, מלאו את הפרטים בעמוד צור קשר ואחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים !


כמו כן ניתן להתקשר אלי ישירות להזמנת סיורים מודרכים בלונדון בעברית גם דרך הוואטסאפ 447952302561+ או במייל שלי calanit.sc@gmail.com.


שמרו על קשר ותשארו מעודכנים על ידי לייק בעמוד הפייסבוק שלי !


למידע נוסף היכנסו לבלוג שלי.

66 views0 comments
bottom of page